فرماندار کاشمر:

این انقلاب از بطن مردم بوجود آمده و مردم صاحبان اصلی آن هستند

فرماندار کاشمر گفت: همه باید تلاش کنیم در طول هفته دولت اقدامات دستگاه‌های شهرستان و بخش خصوصی را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

این انقلاب از بطن مردم بوجود آمده و مردم صاحبان اصلی آن هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛محمد علی نبی پورفرماندار کاشمر در نشست خبری با خبرنگاران گفت: شهید رجایی خدمتگذاری بی منت را پایه گذاری کرد و این امر الگویی برای فعالیت همه مادارد. باید این مدل خدمتگذاری  را مدنظر قرار داده و در ارتباط با مردم به کار گیریم.

وی با بیان اینکه تشریح اقدامات در هفته دولت  باعث ایجاد امیدواری و افزایش اعتماد در  مردم می‌شود افزود: دشمن در تلاش است بر طبل ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی بکوبد و در راستای مقابله با این توطئه اطلاع رسانی اقدامات به مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.

 فرماندار کاشمرگفت: همه باید تمام تلاشمان  این باشد که در عمل نشان دهیم نظام کارآمدی لازم را دارد و اگر دستگاه اجرایی کم کاری و عملکرد خوبی نداشته باشند به هدف دشمن کمک کرده است.

نبی پوربا تاکید براینکه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در کاشمر صورت گرفته است افزود: امسال ۸۹ پروژه به اعتبار ۲۸ میلیارد و ۶۹۲ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد که این پروژه‌ها توسط ۱۵ دستگاه اجرایی و خصوصی اجرا شده است.

فرماندار کاشمر تصریح کرد: ۵۵ پروژه از ان تعداد در نقاط روستایی بوده که ۳۵ درصد از اعتبارات را در شامل می‌شود و ۳۴ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد ۶۰۶ میلیون تومان  نیزدر نقاط شهری است که ۶۵ درصد از اعتبارات را به خود اختصاص داده است.
 
انتهای پیام//و.ت
 

نشست خبری فرماندار ماشمر به مناسبت هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
درود بر مردم ایران