جهانبخش: هدف مان در هر بازی پیروزی است/ بازی با لیورپول سخت است

هافبک ایرانی باشگاه برایتون گفت: دیدار با لیورپول، بازی سخت و بزرگی است، اما برای کسب برد به زمین می‌رویم.

جهانبخش: هدف مان در هر بازی پیروزی است/ بازی با لیورپول سخت و بزرگ استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی باشگاه برایتون انگلیس پس از 20 دقیقه بازی در هفته نخست رقابت های لیگ جزیره که با شکست تیمش برابر واتفورد همراه بود، در بازی با منچستریونایتد 90 دقیقه روی نیمکت حضور داشت و سپس به دلیل حفظ شرایط بازی و آمادگی بدنی به تیم زیر 23 ساله ها رفت تا در دیدار تیم ب برایتون با آرسنال بازی کند.

ایرانیان زیادی در ورزشگاه امارات تماشاگر این بازی بودند و پس از پایان وقت های قانونی و اضافه، شماره 18 تیم ملی ایران در گفتگو با سایت باشگاه برایتون بیان کرد: بازی خوبی در خارج از خانه بود و 4 بازیکن تیم اصلی در تیم زیر 23 سال حضور یافتند تا به بازیکنان جوان کمک کنند و تجربیات شان را در اختیار آنها قرار دهند، زیرا این موضوع مسئولیت ما است. تلاش کردیم بازی را کنترل کنیم و برایم مهم بود که چند دقیقه خوب برابر آرسنال بازی کنم.

او افزود: سخت تلاش کرده ام تا تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و زمانیکه مربی از من بخواهد، خوب بازی کنم. در چند هفته گذشته تمرینات مطلوبی را پشت سر گذاشته ام و هدفم این است تا به سطح قابل قبولی برگردم.

هافبک تیم ملی ایران در پایان در خصوص پیروزی مقابل منچستریونایتد و تقابل با لیورپول در آنفیلد اظهار کرد: به دلیل پیروزی روز یکشنبه ( بازی با منچستریونایتد ) با اعتماد به نفس قابل قبولی به مصاف لیورپول می‌رویم. هرچند من در تیم برنده هفته گذشته در برابر منچستر یونایتد نبودم اما بازیکنان عملکرد خوبی در خانه داشتند و به پیروزی رسیدند. در این هفته باز هم یک بازی سخت و بزرگ در پیش رو داریم و اما برای کسب برد به زمین می رویم. در هر بازی هدف ما پیروزی است و هدف ما در بازی روز شنبه ( تقابل با لیورپول ) همین است.


بیشتر بخوانید:سایت گل: جهانبخش لرزه بر اندام شیاطین سرخ خواهد انداخت

جدال حساس جهانبخش و یاران با منچستریونایتد/ استارت رئال مادرید و اینتر در فصل جدید

برایتون ۳ -منچستریونایتد ۲ /شکست شاگردان آقای خاص در روز نیمکت نشینی جهانبخش


انتهای پیام/

اظهارات هافبک تیم ملی ایران درباره بازی با  لیورپول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار