به‌روز شدن مطالبات و پرداختی‌های پزشکان فارس

مدیرکل بیمه سلامت فارس گفت: پرداختی‌های بیمه سلامت به پزشکان خانواده فارس، به روز شد.

به‌روز شدن مطالبات و پرداختی‌های پزشکان فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صابر فرخی لاریجانی مدیرکل بیمه سلامت استان فارس با بیان این مطلب که از زمان آغاز اجرای طرح پزشک خانواده در فارس، حدود هزار و ۲۰۰ پزشک خانواده شهری در استان به صورت غیرمستقیم حقوق بگیر سازمان‌های بیمه‌گر به حساب می‌آمده‌اند، گفت: دریافتی‌های نامنظم و با تأخیر پزشکان خانواده شهری ازجمله دغدغه‌های جدی این قشر بوده که به‌صورت طبیعی مشکلاتی را ایجاد می‌کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های بیمه سلامت برای رفع این دغدغه‌ها، افزود: یکی از برنامه‌های ابتدایی بیمه سلامت، نظم در این پرداخت‌ها بوده؛ در مرحله‌ی بعد سعی کردیم میزان تأخیر‌ها را کمتر و کمتر کنیم و خوشبختانه در روز‌های اخیر سرانجام توانستیم تأخیر‌ها را به صفر برسانیم و در واقع در پرداخت مطالبات این قشر نیز به‌روز شویم.

به گفته فرخی لاریجانی، پرداختی به پزشکان خانواده شهری در قالب سرانه‌ی جمعیت تحت پوشش این پزشکان و به‌صورت ۸۰ درصد علی‌الحساب و ۲۰ درصد پایش است که بخش علی‌الحساب آن از ماه جاری به‌روز شده و بخش پایش آن نیز مطابق روال معین پس از انجام بررسی‌های لازم تعیین و پرداخت می‌شود. او اظهار امیدواری کرده که برنامه‌ی پرداختی این بخش نیز منظم و دقیق شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس بیان کرد: به‌روز شدن مطالبات و پرداختی‌های مربوط به پزشکان خانواده شهری، اتفاق میمونی است که سال‌ها دنبال آن بودیم و بالاخره توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم با این اقدام، تلاش‌های پزشکان خانواده شهری بیش از پیش بر روی افزایش کیفیت خدمات، جهت‌دهی صحیح نوع مراقبت‌ها ازجمله تأکید بیشتر بر بهداشت و پیشگیری و در نهایت کاهش دغدغه‌ها و رضایت‌مندی مردم متمرکز شود.
انتهای پیام/ر

پرداختی‌های بیمه سلامت به پزشکان خانواده فارس به روز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار