شیراز؛

آموزش کار با سامانه های امور پزشکان

رابطان شهرستانی بسته خدمتی ماندگاری پزشکان در استان فارس، از نزدیک با چگونگی تکمیل سامانه های امور پزشکان و ماندگاری در شیراز آشنا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس اداره امور پزشکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به معرفی بسته های مقیمی و ماندگاری پزشکان که جزو اصلی ترین و مهم ترین بسته های خدمتی طرح تحول نظام سلامت است پرداخته و میزان اعتبارات جذب شده از وزارت بهداشت را وابسته به تکمیل به موقع و صحیح سامانه های آن عنوان کرد.
دکتر محمد رادفر ضمن اعلام پایش سامانه های مقیمی و ماندگاری به  صورت دوره از سوی وزارت بهداشت و سازمان بازرسی کل کشور، از رابطان خواست تا نقش حیاتی و رسالت خود را در تکمیل بدون نقص این سامانه، به کار گیرند.
زهرا بهمن دوست کارشناس اداره امور پزشکان ادامه داد: نحوه تکمیل سامانه اداره امور پزشکان معاونت درمان و ایجاد وحدت رویه در تکمیل سامانه را عنوان کرد و به پرسش های شرکت کنندگان پاسخ گفت.
زهرا مخبر کارشناس اداره امور پزشکان در خصوص نحوه ارسال اطلاعات برای تکمیل سامانه ماندگاری، نحوه ارسال لیست پزشکان برای ثبت در سامانه ماندگاری، نحوه ارزیابی عملکرد و نمره دهی پزشکان ماندگار، نحوه بررسی گزارش های ماندگاری و اعلام نظر، تایید و یا اعلام مغایرت، اهمیت سرعت بخشیدن به ارسال اطلاعات به دلیل دریافت اعتبارات از وزارت بهداشت و نحوه بازپرداخت مطالبات پزشکان شاغل در دو مرکز را معرفی کرد.
کارگاه آموزشی مربوط به سامانه مقیمی 12 آبان در شیراز برگزار می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار