۶۵ ویژه برنامه دهه ولایت وامامت در سمنان برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از برگزاری ۶۵برنامه ویژه دهه ولایت وامامت درمساجد، هیات های مذهبی،پایگاههای طرح تحول اجتماعی وحسنیه های شهرستان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان در خصوص ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت گفت: در این دهه ۶۵برنامه در مساجد، پایگاههای طرح تحول اجتماعی وهیات های مذهبی با همکاری دستگاه های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه کاروان شادی غدیر که در روز عید از محل امامزاده سیدالمرسلین به سمت امامزاده علمدار با حضور هیئات مذهبی و آحاد مردم برگزار خواهد شد ادامه داد: از دیگر برنامه های این کاروان می توان به مولودی خوانی در مسیر کاروان، سخنرانی در پایان مسیر که با موضوع ولایت پذیری و تبیین شخصیت امام علی (ع) است، اشاره کرد.

زاهدیتصریح کرد: برگزاری این کاروان شادی جهت ایجاد شور ونشاط اجتماعی در سکونتگاههای غیر رسمی وتبیین دستاوردهای تبلیغات اسلامی در پایگاههای طرح تحول اجتماعی است.

به گفته وی؛ استقبال از زائران و برنامه های فرهنگی در دهه ولایت به خصوص در سمنان که سالانه میزبانی میلیون ها زائر رضوی و در مسیر کریدور شرق-غرب و حرم تا حرم قرار دارد، اهمیت بسیاری خواهد داشت لذا نگاه زائران رضوی به سمنان و شهرهای این استان نگاهی ویژه است.

انتهای پیام / گ

برگزاری ۶۵ ویژه برنامه دهه ولایت وامامت در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار