کالا‌های احتکار شده ۳۰ میلیاردی در ساری

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف کالا‌های احتکار شده ۳۰ میلیارد ریالی در شهرستان ساری و دستگیری متهم در این ارتباط خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های مصرفی و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالا توسط فردی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی با شناسایی متهم به احتکار کالا به نام "الف – ق" که اقدام به دپوی لوازم خانگی و عدم عرضه و فروش آن برای مدت طولانی و غیر مجاز کرده بود، این فرد را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی محل دپوی کالا اقلام زیادی شامل یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا، لباسشویی، تلویزیون ال‌ای دی، ظرفشویی، اجاق گاز، مایکروفر را کشف کنند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی ارزش کالا‌های مکشوفه را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برابر دستور مقام قضائی کلیه کالا‌ها در انبار پلمپ شد و با تشکیل پرونده قضائی، اقدامات لازم و مقتضی برای عرضه و توزیع کالا‌ها در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام /آ

دستگیری متمهان فاچاق کالا در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار