بازی‌های آسیای جاکارتا ۲۰۱۸-اندونزی

رقبای بوکسور‌های ایرانی در جاکارتا مشخص شدند

احمدی صفا با حریف ترکمنستانی، کاظم زاده با رقیب فیلیپینی و موسوی با قرعه استراحت روبرو شدند.

رقبای بوکسورهای ایرانی در جاکارتا مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از فدراسیون بوکس، تیم ملی بوکس جمهوری اسلامی ایران که با سه ورزشکار عازم بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای شده است، امروز پس از برگزاری جلسه فنی و مراسم قرعه کشی در این رشته، بوکسور‌های حاضر در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بر اساس این قرعه کشی امید احمدی صفا ورزشکار وزن ۴۹ کیلوگرم کشورمان در یک دیدار نسبتا دشوار باید به مصاف حریفی از کشور ترکمنستان برود و در صورت پیروزی باید با حریفی از کره شمالی که با قرعه استراحت روبرو شده است، به رقابت بپردازد. سجاد کاظم زاده بوکسور وزن ۶۹ کیلوگرم ایران باید به مصاف حریف سرعتی و تکنیکی فیلیپینی برود و در صورت پیروزی در مرحله بعدی با حریف ژاپنی که در مرحله اول استراحت کرده است، روبرو خواهد شد.

شاهین موسوی نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان هم در مرحله نخست این مسابقات با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله بعدی این رقابت‌ها باید به مصاف حریفی از سوریه که او نیز قرعه استراحت را پشت سر گذاشته است، برود.


بیشتر بخوانید:ثوری: بوکس به مربی خارجی نیاز ندارد/ امیدوارم با تکیه بر خرد جمعی پیشرفت کنیم


انتهای پیام/

رقبای ملی پوشان بوکس در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار