ثوری: بوکس به مربی خارجی نیاز ندارد/ امیدوارم با تکیه بر خرد جمعی پیشرفت کنیم

رئیس جدید فدراسیون بوکس گفت: مربی خارجی برای تیم ملی بزرگسالان بوکس مناسب نیست.

ثوری:مربی خارجی برای بزرگسالان بوکس مناسب نیست/ امیدوارم با تکیه بر خرد جمعی یک بوکس بالنده داشته باشیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسین ثوری رئیس جدید فدراسیون بوکس درمورد انتخاب شدنس به عنوان رئیس این فدراسیون ،گفت: تعداد زیادی از اعضای مجمع فدراسیون بوکس در این مجمع حاضر بودند و از کسانی که بنده را شایسته دانستند، سپاسگزاری می‌کنم. دست کسانی هم که به من رای ندادند، می‌بوسم و امیدوارم با خدماتی که انجام می‌دهم،بتوانم رضایت جامعه بوکس را فراهم کنم.

او ادامه داد: امیدوارم با تکیه بر خرد جمعی و استفاده از ظرفیت همه مناطق کشور بتوانیم  بوکس بالنده، توسعه گرا و رو به پیشرفت داشته باشیم.

ثوری افزود: ایران عزیز، خانه ماست و بنده سعی می‌کنم که از همه ظرفیت استان‌های کشور استفاده و نظر همه افراد و صاحب نظران این رشته را جلب کنم.

رئیس جدیدفدراسیون درمورد عزم خود در ساماندهی بوکس کشور، اظهار کرد: تدوین و تهیه سند تحول ورزش بوکس یکی از بنیادی‌ترین کارهای برای توسعه ورزش بوکس است و بنده این توان و انرژی را دارم که این نقشه را تدوین کنم و برای پیشرفت ورزش بوکس، ریل‌گذاری مناسبی را تدارک ببینم، بسازم.

او در ادامه صحبت هایش با خبرنگاران بیان کرد: بنده در هیئت بوکس استان سیستان و بلوچستان حضور داشتم و باتوجه به ظرفیت رشته بوکس و نیز توانایی‌های خودم، صلاح دیدم که در انتخابات شرکت کنم.

این پیشکسوت بوکس اظهار کرد: در ورزش بوکس شایستگان و دلسوختگان کشور حضور دارند که می‌توانند برندسازی کنند و با جذب حمایت‌های ملی منشاء اثرگذاری و تحول در ورزش بوکس بشویم.

حسین ثوری در در پایان در پاسخ به سوالی در مورد ماندن یا رفتن احدی از بزرگان مربی گری بوکس، هم گفت: احدی با حمایت بنده و همه اعضای مجمع بوکس تا بازی‌های آسیایی جاکارتا برای کسب مدال در این منصب ابقاء خواهد شد.مربی خارجی برای بزرگسالان بوکس مناسب نیست اما  به مربی خارجی برای سنین پایه باور دارم.

گفتنی است؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس صبح امروز( سه‌شنبه) به ریاست محمد داورزنی، شروین اسبقیان رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک و افشین داوری سرپرست فدراسیون برگزار شد که 40نفر از اعضای مجمع فدراسیون بوکس شرکت کردند و  حسین ثوری با 23 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون بوکس انتخاب شد.

انتهای پیام/

اولین اظهارات رئیس جدید فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
الیاس بارانی
۱۶:۴۱ ۰۵ دی ۱۳۹۶
خداوند حامی حسین جان ثوری باشد..
آخرین اخبار