نماهنگی زیبا از بیانات حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای را مشاهده می‌کنید که ایشان در این بیانات اوضاع کنونی انقلاب و دشمنان آن را با استفاده از تاریخ عبرت‌انگیز اسلام تشریح می‌کنند.

رهبربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ملت ایران در سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) بزرگترین انقلاب قرن را رقم زدند و با سرنگونی رژیم طاغوت، اولین حکومت الهی که بر پایه احکام دین ایجاد شده بود را بنا نهادند. پس از این انقلاب، همانطور که خدای متعال و رسول او وعده داده بودند، دشمنان خدا با این حکومت الهی که مشی آن بر خلاف منافع آنها بود، مقابله کردند.

در این بین بسیاری از عناصر داخلی با بی‌اعتمادی به وعده الهی، بر خود لرزیدند و نه تنها مسیر خود را عوض کردند، بلکه مدام در گوش مؤمنین صادق آیه یأس خواندند و تلاش کردند آنها را هم از مسیر انقلاب برگردند. اما بسیار بودند کسانی که با اعتماد و امید به وعده صادق الهی بر مسیر حق پافشاری کردند.

در ادامه نماهنگی زیبا از بیانات حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص را مشاهده می‌کنید. ایشان در این بیانات اوضاع کنونی انقلاب و دشمنان آن را با استفاده از تاریخ عبرت‌انگیز اسلام تشریح می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار