امام جمعه کرمانشاه

دولت باید خدمتگزار مردم باشد

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به هفته دولت گفت: دولت باید خدمتگزاری به مردم را ثابت کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: دولت باید خدمتگزار مردم باشد و این خدمتگزاری را به آنها هم ثابت کند.

وی اثرگذاری ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی را ناشی از تکیه بر توان داخلی دانست و افزود: دولت و حکومت با خدمت به مردم است که ماندگار و مستحکم می‌شود؛ از ابتدای انقلاب تاکنون نیز کارهای بسیاری صورت گرفته و ایران را به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل کرده است.

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: امام راحل همواره با توجه به القاب فراوانی که برای ایشان استفاده می‌کردند تاکید داشتند که وی را خدمتگزار خطاب کنند، لذا دولت هم با تاسی از معمار کبیر انقلاب باید خود را خدمتگزار مردم بداند و به آن افتخار کند.

آیت‌الله علما با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی‌در بسیاری از عرصه‌ها خاطرنشان کرد: این توسعه و پیشرفت‌ها با وجود تحریم‌های ناعادلانه علیه کشور ستودنی است، البته امام راحل و مقام معظم رهبری هیچگاه به این میزان پیشرفت راضی نبوده‌اند.

وی لزوم الگوگیری از شهیدان باهنر و رجایی برای دولتمردان را متذکر شد و بیان داشت: دولتمردان با تاسی از این الگوهای ارزشمند می‌توانند ایران را به قله‌های نخست علم و فناوری جهان برسانند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین در ادامه پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت‌الله‌الحرام را یادآور شد و تصریح کرد: ایشان در این پیام سیاست آمریکا را جنگ افراطی و کشتار مسلمانان دانستند، چرا که دو کشور مسلمان عربستان و یمن را همچون جنگ ایران و عراق به جان یکدیگر انداخته است و لذا با هشیاری باید این سیاست شیطانی را خنثی کرد.

آیت‌الله علما اشاره‌ای به مناسبت‌های هفته پیش‌ رو همچون ولادت امام هادی (ع) عید سعید غدیر خم، روز بزرگداشت ذکریای رازی و داروساز و شهادت شهید اندرزگو داشت.

 

انتهای پیام/ز

لزوم الگوگیری از شهیدان باهنر و رجایی برای دولتمردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار