بخشدار چاروسا

۴۰ روستای در بخش چاروسا در هفته دولت گاز رسانی می شود

بخشدار چاروسا از گازرسانی به ۴۰ روستای بخش چاروسا در هغته دولت خبر داد.

۴۰ روستای در بخش چاروسا در هفته دولت گاز رسانی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛بخشدار چاروسا  با بیان اینکه از جمله خدمات دولت در سالیان اخیر به این منطقه طرح بزرگ گازرسانی به بخش های چاروسا و دیشموک بوده است گفت:از اقدامات ماندگار دولت جمهوری اسلامی که کیفیت زندگی مردم این منطقه را بهبود بخشیده طرح گاز رسانی است که در هفته دولت از ابتدای خط یعنی از تنگ هیگون تا روستای جاورده چهل روستا از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

محمودی با اشاره به اینکه سخت گذر بودن و کوهستانی بودن این منطقه موجب شده این طرح چندین برابر میانگین کشوری هزینه داشته باشد ادامه داد: اگر این طرح در دیگر استان ها امثال یزد و خوزستان اجرا می شد در زمان و هزینه ای بسیار کمتر اجرا می شد.

وی گفت:بیش از 100میلیارد تومان برای اجرای طرح گاز رسانی به این منطقه هزینه شده که با بهره برداری از آن بیش از 140روستا از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

بخشدار چاروسا به طرح های راه های ارتباطی این بخش هم اشاره و تاکید کرد: بخش زیادی از جاده ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی از سال گذشته تاکنون روکش و خط کشی شده و بخش دیگر این مسیر از جاورده تا شهر قلعه رئیسی زیرسازی و قیر پاشی شده که به علت کمبود قیر در کشور انجام آن به تاخیر افتاد.

محمودی به طرح مهم جاده برفکوه چاروسا اشاره و اضافه کرد: یکی از پروژه های بسیار مهمی که مردم این منطقه به خصوص ریش سفیدان و معتمدان به آن توجه داشتند محور برفکوه چاروسا بود که اداره راه و شهرسازی و فرماندار شهرستان کهگیلویه هم قول دادند هر چه سریع تر این طرح را به اتمام برسانند.

وی گفت: جاده های روستاهایی از جمله گوراب، سردره،ده انار و احمدسالار به خاطر نبود قیر و پیمانکار به تاخیر افتاد که مقرر شده تا آذرماه همه آنها تکمیل و به بهره برداری برسند.

محمودی به اجرای طرح آب شهر قلعه رئیسی با 800 میلیون تومان هزینه اشاره کرد و افزود: این طرح با رفع پاره ای نواقص به زودی به مرحله بهره برداری میرسد و خطوط آب روستاهای جاورده، بلویری، مخزن قلعه جلو و سایر نقاطی که در روستاها انجام گرفته و از مردم روستاهای مسیر درخواست می شود برای آبرسانی به دیگر روستاها با آب و فاضلاب همکاری کنند.

وی ادامه داد: معابر روستاهایی مانند بلویری، دشت آزادی و شوتاور آماده آسفالت است که پس از علمک گذاری گاز عملیات آسفالت آنها آغاز خواهد شد.

بخشدار چاروسا ادامه داد: امسال برای ورزشگاه قلعه رئیسی 400میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد و فرماندار هم قول دادند که این طرح را تکمیل و به بهره برداری برسانند.

انتهای پیام/د

گاز رسانی به ۴۰ روستای چاروسا در هفته دولت

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.