مرگ ۴۲ نفر در آب‌ های ساحلی مازندران

از آغاز طرح سالم سازی دریا تاکنون ۴۲ نفر در دریای خزر جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نقی کریمیان رییس نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه از آغاز طرح سالم سازی دریا تاکنون ۴۲ نفر در دریای خزر جان خود را از دست دادند، گفت: از این تعداد ۳۶ نفر در دریا غرق شدند و بقیه بر اثر برخورد دریایی (جت اسکی و قایق موتوری) جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه یکی از مکان‌ های غرق شدگی، موج شکن‌ ها (سنگ چین) هستند، افزود: با توجه به ازدحام جمعیت بسیار زیاد چند روز گذشته در شهرستان‌ های تنکابن، چالوس و عباس آباد، افرادی وارد سنگ چین‌ ها شده و غرق شدند که آمار آن امسال تاکنون ۱۲ نفر گزارش شده است.

رییس نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه در این مدت ۱۲ مازندرانی نیز در دریای خزر غرق شدند، گفت: از شنا کردن در مناطق ممنوعه و شب خودداری کرده، مواظب فرزندان خود باشند و به هشدار‌های ناجیان غریق توجه کنند.

کریمیان با اشاره به مرگ دسته جمعی بیش از ۴ نفر امسال در دریای خزر به مردم توصیه کرد: برای نجات افراد گرفتار دریا در مناطقی که ناجیان غریق و امدادگران حضور ندارند، از وسایلی مانند طناب، تخته و وسایل بادی استفاده کرده و به تنهایی اقدام به نجات غریق نکنند.

انتهای پیام/ م

آخرین آمار مرگ و میر در آب‌ های ساحلی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار