همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از ۱۱۶ پروژه گازرسانی در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز کردستان از افتتاح ۱۱۶ طرح و پروژه با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته دولت در استان خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری در هفته دولت، شامل ۱۹ پروژه در شهرستان بانه، ۱۲ پروژه در بیجار، ۲ پروژه در دهگلان، چهار طرح در دیواندره، چهار پروژه در سروآباد، ۶ پروژه در سقز، ۵۵ طرح در سنندج، یک پروژه در قروه، ۱۱ پروژه در کامیاران و ۲ پروژه در مریوان است.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: عملیات اجرایی ۱۶ پروژه در بانه، ۳۳ پروژه در بیجار، ۱۸ طرح در دهگلان، هشت پروژه در دیواندره، یک پروژه در سروآباد، ۶۲ طرح در سقز، ۳۶ طرح در سنندج، ۱۲ پروژه در قروه و در کامیاران و مریوان نیز به ترتیب هشت و ۲۰ پروژه شروع می‌شود.
فعله گری گفت: مجموع اعتبارات پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی بانه ۱۰۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، بیجار ۱۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، دهگلان ۵۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، دیواندره ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و سروآباد هشت میلیارد ریال است.
وی اضافه کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های قابل بهره برداری و طرح‌های کلنگ زنی در سقز ۴۴۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، سنندج ۱۶۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، قروه ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، کامیاران ۶۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و در مریوان ۱۴۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان در پایان گفت: علاوه بر افتتاح این ۱۱۶ پروژه عملیات اجرایی ۲۱۴ پروژه نیز با اعتبار پیش بینی شده یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م

بهره برداری ازپروژه‌های گازرسانی در کردستان

برچسب ها: اشتغال ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.