همزمان با دومین روز از هفته دولت؛

افتتاح نخستین میز خدمت صندق بیمه اجتماعی روستائیان در استان یزد

نخستین میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد در روستای باجگان بافق آغاز بکار کرد.

حسن ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: نخستین میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به منظور استفاده از تکنولوژی اطلاعاتی و ارتباطی و کاهش ایاب و ذهاب روستائیان به مرکز استان و دفاتر شهرستان‌ها در روستای باجگان بافق راه اندازی شد.

ابراهیمی تصریح کرد: در این میز خدمت، خدماتی از قبیل؛ ثبت نام افراد متقاضی، تمدید بیمه افراد بیمه شده، ارائه خدمات مشاوره بیمه‌ای به افراد خواهان انتقال اسناد بیمه تامین اجتماعی به این بیمه و بالعکس ارائه می‌شود.

وی افزود: در این مرکز همچنین خرید سوابق بیمه و تمامی امور مرتبط با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که در دفاتر کارگزاری‌ها در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌ها انجام می‌شود ارائه می‌گردد.

ابراهیمی گفت: متقاضیان واجد شرایط ۱۸ تا ۵۵ سال جهت عضویت در این صندوق می توانند با ارائه کپی تمامی صفحات شناسنامه، کپی کارت ملی، یک قطعه عکس و پرداخت هزینه مربوط در میز خدمت، قرارداد بیمه‌ای را منعقد کرده و از مزایای این بیمه بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر استان خاطرنشان کرد: در صورت فراهم بودن شرایط و نیاز روستائیان با همکاری دهیاران و شورا‌های اسلامی میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی در تمامی روستا‌ها دایر می‌شود.

ابراهیمی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر دهستان سبزدشت ۲۲ نفر بازنشسته، ۳۱ نفر بازنشسته مستمری فوتی و ۳ نفر مستمری از کارافتاده در حال دریافت این بیمه می‌باشند.

انتهای پیام/ غ

 نخستین میز خدمت صندق بیمه اجتماعی روستائیان در روستای باجگان یزد افتتاح شد

 

برچسب ها: بیمه ، تامین اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار