نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس خبرداد؛

ساوه و زرندیه پایلوت حل اختلاف مردم و دستگا‌های اجرایی بدون دادگاه

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس از اجرای طرح حل اختلاف مردم و دستگا‌های اجرایی بدون دادگاه در این ۲ شهرستان خبرداد.

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از ۳ روستای اردمین، سنگک و میچک شهر غرق آباد ساوه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛با بیان اینکه طرح حل اختلاف مردم و دستگا‌های اجرایی بدون دادگاه در ۲ شهرستان ساوه و زرندیه اجرا می‌شود گفت: در این زمینه کمیسیون حل اختلاف بین مردم و دستگا‌های اجرایی تشکیل خواهد شد.

منصوری در بین اهالی ۳ روستای اردمین، سنگک و میچک شهر غرق آباد ساوه با اشاره به مشکلات روستاییان با سازمان منابع طبیعی افزود: شهرستان‌های ساوه و زرندیه بر اساس طرحی که به صورت پایلوت در ساوه و زرندیه اجرا خواهد شد برای حل مشکلات و دعاوی بین مردم با منابع طبیعی کمیسیونی مشترک با حضور مسئولین تشکیل خواهد شد و این دعاوی به دادگستری ارجاع نخواهد شد.

وی در خصوص منابع اختصاص یافته به طرح‌های روستایی گفت: برای اجرای طرح‌های آبخیزداری در ۳ روستای اردمین سنگک و میچک مبلغ صد میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

عملیات آسفالت جاده بیان بخش نوبران از سرگرفته می‌شود

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی از شروع عملیات آسفالت جاده بیان بخش نوبران هم خبر داد و اضافه کرد: این محور، راه ارتباطی ۲۸ روستاست که با توجه به اخذ دستور حواله قیر، بخشی از این محور آسفالت خواهد شد.

فع مشکل آنتن دهی ضعیف تلفن‌های همراه، مشکل آب کشاورزی و اراضی کشاورزی با منابع طبیعی از جمله مشکلاتی بود که اهالی روستا‌های اردمین سنگک و میچک در این بازدید مطرح کردند و خواستار رفع آن‌ها شدند.

ساوه و زرندیه پایلوت حل اختلاف مردم و دستگا‌های اجرایی بدون دادگاه

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.