استاندار مرکزی در سفر به زرندیه خبرداد؛

سفرهفته‌ای مسئولان استان مرکزی به مناطق کمتر توسعه یافته تا پایان ۹۷

استاندار مرکزی در سفر به زرندیه گفت: تاپایان سال ۹۷ تیم استانداری هر هفته به مناطق کمتر توسعه یافته سفر می‌کند.

سفرهفته‌ای مسئولان استان مرکزی به مناطق کمتر توسعه یافته تا پایان ۹۷سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه سفر به شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و رویکرد جدید تیم استانداری مرکزی براین است که هر هفته تا پایان سال ۹۷ به مناطق کمتر توسعه یافته و بخصوص مناطق دور از استان برویم و هئیت‌هایی را از مرکز استان به این مناطق بفرستیم تا از نزدیک با مشکلات این مردم آشنا شوند وبه آن‌ها رسیدگی کنند.

آقازاده افزود: مدیران اجرائی ۱۲ شهرستان و فرمانداران به همراه بنده و معاونین به مناطق سفر خواهیم کرد و این برنامه تا پایان سال ۹۷ ادامه خواهد داشت و تمام مسائل و مشکلات این مناطق جمع بندی می شود و توسط فرماندارآن منطقه هم پیکیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: خیلی از مشکلات این مناطق نیاز به تعامل دستگا‌های بین بخشی دارد و کمتر نیاز به اعتبار دارد که در یک بازدید میدانی و عملیاتی میتوان این مشکلات را حل کرد.

استاندار مرکزی ادامه داد: در سفربه شهرستان زرندیه ضمن بازدید از روستا‌ها، افتتاحیه خانه‌های بهداشت و درمان را داشتیم و در نشستی شورا‌های اسلامی و دهیاران بخش خرقان مشکلاتشان را مطرح کردند که پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم این سفر باعث بشود این مناطق کمتر توسعه یافته مشکلاتشان حل شود.

افتتاح ۲ طرح بهداشتی درمانی در خرقان زرندیه

در سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه پایگاه اورژانس جاده‌ای روستای دوزج بخش خرقان با مساحت ۶۰ متر مربع و اعتبار خیر ساز ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنین در این سفر خانه بهداشت روستای چاناقچی با مساحت ۹۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

استاندار مرکزی در سفر به بخش خرقان شهرستان زرندیه ضمن ادای احترام به ۲ شهید گمنام شهر رازقان ۴۵ شهید روستای علیشار بخش خرقان با خانوداه شهید حسن عشقی در شهر رازقان دیدار ودر نشست شورا‌های اسلامی شهر و روستا و دهیاران بخش خرقان شرکت کرد.

دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران روحیه بخش برای مسئولان

وی با بیان اینکه افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشتگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر است.

آقازاده با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت تقدیم اسلام و انقلاب کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.