چلسی به فروش می رسد

مالک روس باشگاه چلسی انگلیس تصمیم دارد این باشگاه لندنی را بفروشد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، به گزارش روزنامه ساندی تایمز رومن آبراموویچ مالک ثروتمند باشگاه چلسی تصمیم دارد این باشگاه را که از سال 2003 مالک آن بوده به قیمت بیش از 2 میلیارد پوند بفروشد.
این سرمایه دار روس که به علت مشکلات ویزا در خارج از کشور انگلیس ساکن است و سرمایه گذاری ها را در استمفورد بریج را متوقف کرده است، می خواهد بعد از 15 سال ، ماجراجویی خود را در لندن به پایان برساند.
چلسی بانک سرمایه گذاری "رین گروپ"را به عنوان مشاور فروش به کار گرفته است، که متعهد به جذب علاقه مندانی از خاورمیانه، چین و ایالات متحده است.

این خبر پس از آن مطرح شده است که آبراموویچ اخیرا پیشنهاد شرکت خصوصی «سیلور لیک» آمریکا را برای خرید بخشی از سهام باشگاه رد کرد. همچنین گفته می شود این مالک متمول روس ، اوایل امسال پیشنهاد صریح 2 میلیارد پوند سر جیم راتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا را نپذیرفته است. این در حالی است که آبراموویچ، چلسی را سال 2003 به قیمت 140 میلیون پوندی خریداری کرد.
به گزارش ساندی تایمز،چلسی برای ساخت یک استادیوم جدید نیاز به یک میلیارد پوند دارد، اما این پروژه در حال حاضر در حال تعلیق است؛ زیرا آبراموویچ مایل نیست که در کشوری که به او ویزا نداده است سرمایه گذاری کند.
پس از تنش بین لندن و مسکو بر سر رسوایی مسمومیت سرگئی و یولیا اسکریپال، طرح برخورد با ثروتمندان روسی در انگلیس در دستور کار قرار دولت انگلیس گرفت و به همین دلیل به آبراموویچ ویزا داده نشد.
انتهای پیام/


آبراموویچ چلسی را می فروشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار