مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی بر لزوم صدور مجوز برای واردات لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جلسه بررسی مشکلات توزیع لاستیک در استان آذربایجان غربی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و جمعی از مسئولین و کارشناسان این حوزه در محل سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این جلسه موضوع لاستیک و قطعات یدکی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای را از بحث‌های مهم و اساسی دانست و گفت: برای سهولت و امنیت حمل و نقل مسافران وکالا‌های اساسی لازم است خودرو‌های سنگین از جمله اتوبوس‌ها و کامیون‌ها و تریلی‌ها از لاستیک مناسب و ایمنی استفاده کنند.

ارسلان شکری بر لزوم پیگیری تامین لاستیک در سطح استان و توزیع یکنواخت آن در تمام شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه لاستیک‌های موجود جوابگوی نیاز استان نیست لازم است مجوز مربوط به واردات لاستیک مخصوصا برای تامین نیاز خودرو‌های سنگین صادر گردد.

وی همچنین بحث تامین قطعات را همطراز با بحث تامین لاستیک دانست و از مسئولین مربوطه درخواست کرد که این قضیه را هم جز برنامه‌های خود برای جلوگیری از ایجاد مشکلات برای رانندگان قرار دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ضمن انتقاد از قرار گرفتن این استان در درجه دوم توزیع لاستیک در سطح کشور گفت: با توجه به حجم ترافیک حمل و نقل و رانندگان موجود در استان باید آذربایجان غربی در درجه اول توزیع این کالای اساسی قرار گیرد.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه بررسی مشکلات توزیع لاستیک در استان آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.