معاون پارلمانی رییس جمهوری:

بهسازی مسیر‌های ارتباطی به ویژه در مناطق محروم از الویت‌های دولت تدبیر و امید است /بهره برداری از ۳ طرح عمرانی در ارومیه

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت:بهسازی مسیر‌های ارتباطی به ویژه در مناطق محروم از الویت‌های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ صبح امروز با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری و استاندار آذربایجان غربی ۶۰ کیلومتر روکش آسفالت محور‌های ارتباطی استان به مناسبت هفته دولت در ۲ کیلومتری محور ارومیه _اشنویه (بعد از تاناکورا) به بهره برداری رسید.

معاون پارلمانی رییس جمهوری روز شنبه در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به اینکه یکی از مهمترین زیر ساخت‌های توسعه در کشور، جاده است، گفت: بهبود وضعیت جاده‌ها می‌تواند زمینه کاهش تصادف و تلفات جاده‌ای را فراهم کند.

حسینعلی امیری افزود: بهسازی مسیر‌های ارتباطی به ویژه در مناطق محروم در راستای توسعه متوازن مورد نظر دولت تدبیر و امید بوده و از ضرورت‌های محرومیت زدایی به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: رضایت مردم از اجرای طرح‌های عمرانی مهمترین هدف دولت و دستگاه‌های اجرایی است و ابراز رضایت مردمی دلگرمی مسوولان را در اجرای این طرح‌ها بیشتر می‌کند.

 امیری با اشاره به جایگاه آذربایجانغربی در شبکه معابر بین شهری کشور اذعان داشت: این استان بعنوان یک هاب اقتصادی در شمال غرب کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به وجود ۵ پایانه مرزی رسمی زمینی و تردد ناوگان‌های بین المللی و ترانزیتی باید توسعه شبکه معابر بین شهری در این منطقه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده کشور در مسیر آبادانی است و همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا مسیر توسعه سهل و مشکلات کشور کاهش یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه حذف نقاط پرحادثه و کاهش آمار تلفات جانی یکی ازدغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی دولت است، یادآور شد: بهسازی و نوسازی ناوگان نیز در کنار بهسازی و توسعه شبکه‌های ارتباطی می‌تواند این حلقه از زنجیره توسعه را تکمیل‌تر نماید که در این خصوص برنامه‌های خوبی در دست اقدام است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نتیجه مطلوب آن در تمامی بخش‌ها باشیم.


همچنین امروز ۲۷ طرح هادی روستایی با بیش از ۷۴ میلیارد ریال اعتبار با حضور  معاون پارلمانی رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از این طرح‌ها ۸ هزار و ۱۰۹ خانوار با بیش از ۳۲ هزار و ۶۷۰ نفر از جمعیت روستایی استان از مزایای طرح‌های یاد شده بهرمند شدند.

بهره برداری از ۳ طرح عمرانی در ارومیه+تصاویر

بهره برداری از ۳ طرح عمرانی در ارومیه+تصاویر

بهره برداری از ۳ طرح عمرانی در ارومیه+تصاویر

بهره برداری از ۳ طرح عمرانی در ارومیه+تصاویر

بهره برداری از ۳ طرح عمرانی در ارومیه+تصاویر

در حال تکمیل/ی

دومین روز از هفته دولت در آذربایجان غربی

برچسب ها: حمل و نقل ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.