افتتاح ۹ طرح برق رسانی در شیراز

به مناسبت هفته دولت ۹ طرح برق رسانی در شیراز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلال زراعت پیشه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: همزمان با هفته دولت ۹ طرح برق رسانی و تامین انرژی با اعتباری بالغ بر ۱۸۲ میلیارد ریال در نقاط مختلف تحت مدیریت این شرکت به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در بخش‌های توسعه شبکه روستایی و شهری، توسعه شبکه برق کشاورزی، ایجاد پست‌های زمینی، اجرای شبکه‌های روشنایی معابر و اجرای خطوط فیبر نوری است، افزود: تا پایان هفته دولت و در بخش عمرانی ۲ ساختمان مربوط به امور اداری توزیع برق مناطق ۴ و ۶ این شرکت افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته برای این دو واحد اداری ۷۲ میلیارد ریال از منابع استانی و داخلی شرکت توزیع نیروی برق شیراز تامین شده است، تصریح کرد: توسعه شبکه‌های برق رسانی در مناطق شهری و روستایی شامل شهر جدید صدرا، داریون، زرقان، گویم، دارنگون و ارژن است و جمع اعتبار هزینه شده در این بخش نیز ۷۰ هزار میلیون ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه با بهره برداری از طرح‌های توسعه شبکه و شبکه‌های روشنایی معابر، بیش از ۴ هزار خانوار ساکن شهری و روستایی از برق و روشنایی بهره‌مند شدند، ادامه داد: روستای سهلگی آخرین روستای بالای ۱۰ خانوار در حوزه مسئولیت شرکت توزیع برق شیراز بود که همزمان با هفته دولت از برق برخوردار شد.

زراعت پیشه اضافه کرد: طرح برق رسانی به روستای سهلکی که عملیات آن امسال آغاز شد، شامل ساخت چهار هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط، ۳۹۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و ۲ دستگاه پست هوایی است که با اعتبار ۷۵۶ میلیون تومان اجرا شده و با بهره برداری از آن جمعیت ۲۰ خانواری روستای سهلکی از نعمت برق برخوردار شدند.
انتهای پیام/ت

بهره برداری از ۹ طرح برق رسانی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار