افتتاح طرح‌های برق رسانی و آبیاری در سیرجان

در چهارمین روز گرامیداشت هفته دولت و طی مراسمی با حضور معاون امور عمرانی استانداری، نماینده مردم سیرجان در مجلس ، ۳۹ پروژه برق رسانی و ۱۸۰۸ هکتار آبیاری تحت فشار و ۷۲۳ هکتار آبیاری نوین در سیرجان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ۳۹ پروژه برق رسانی و بهره برداری از برقرسانی به ۴۰۰ داحد مسکونی در مجتمع مسکن مهر سیرجان افتتاح شد .

با افتتاح این پروژه‌ها که با صرف هزینه ۴۰ میلیارد ریالی به سرانجام رسیده است؛ ۲۳۵۳ خانوار شهری و روستایی از نعمت روشنایی برخوردار شدند.

مدیر کل توزیع برق جنوب استان کرمان در این مراسم گفت: در هفته دولت ۹۳۰ میلیارد ریال افتتاح پروژه‌های برق در استان کرمان را داریم که شامل توسعه شبکه، طرح‌های کاهش ولتاژو برق رسانی به ۲۸ روستا است.

 مهدوی فر افزود: توانستیم تمامی ساختمان‌های مسکن مهر به تعداد بیش از ۶ هزار واحد را در سطح استان برق رسانی کنیم و از این منظر در کشور حائز رتبه‌های برتر هستیم.

وی گفت:در دولت تدبیر و امید بیش از ۱۰۶ هزار مشترک جدید در استان صاحب نعمت روشنایی شدند، ولی همچنان بزرگترین مشکل ما اسراف بیش از حد است که ۲ درصد انرژی جهان را مصرف می‌کنند.

همچنین امروز با حضور مسئولین و معاون عمرانی استانداری کرمان ۱۸۰۸ هکتار آبیاری تحت فشار و ۷۲۳ هکتار آبیاری نوین  در روستای قطبیه به بهره برداری رسید که ۴۹۰ میلیار ریال هزینه این طرح‌های آبیاری نوین از اعتبارات کمک‌های بلاعوض دولت و باغداران بوده است.

فرماندار سیرجان در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته‌ی دولت گفت: خدمت رسانی به مردم جزو وظایف خادمان دولت است که بایستی به دقت به آن توجه شود. مردم، ولی نعمتان نظام هستند و امیدواریم بتوانیم آنچنان که شایسته‌ی آنهاست به وظایف خود عمل کنیم.

 منصور مکی آبادی افزود: با افتتاح ۱۸۰۸ هکتار آبیاری تحت فشار و ۷۲۳ هکتار آبیاری نوین در روستای قطبیه به میزان زیادی در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد.

نماینده مردم سیرجان در آئین افتتاح این پروژه‌ها افزود: اولین بار در دولت تدبیر و امید توانستیم بدون کم و کاست، مسکن مهر را تحویل متقاضیان در شهرستان سیرجان بدهیم آقای شهباز حسن پور با انتقاد از سیاه نمایی اقدامات دولت توسط برخی از مسئولین و منتقدان، اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و همگان وظیفه دارند خدمات مختلف دولت را به مردم معرفی کنند و این امر بذر اعتماد در بین مردم نسبت به دولت و نظام را تقویت خواهد کرد.

با افتتاح ۱۸۰۸ هکتار آبیاری تحت فشار و ۷۲۳ هکتار آبیاری نوین در روستای قطبیه با افتتاح این پروژه‌ها به میزان زیادی در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برق رسانی به مسکن های مهر در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار