اتصال ۶۳ روستای آذربایجان شرقی به شبکه گاز

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: ۶۳ روستای استان با اعتبار ۱۸۲ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به شبکه گاز متصل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رهنمای توحیدی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها ۳ هزار و ۴۹ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی همچنین اعلام کرد: در هفته دولت از ساختمان اداری و پست امداد آبش احمد و ساختمان شماره ۲ ملکان با اعتباری افزون بر ۱۶ میلیارد ریال بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین از افتتاح دو ایستگاه CGS با هزینه‌ای بیش از ۹۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: افزایش خدمات رسانی به مردم و ارتقای کیفیت آن در کنار تداوم طرح‌های باقی مانده در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا با مدیریت هزینه‌های جاری و رعایت اصل صرفه جویی و وصول مطالبات معوقه اهداف شرکت را تحقق بخشیم، از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۸۰ واحد صنعتی با حجم ۴۰ هزار متر مکعب گاز در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

وی با اشاره به شتاب گیری برنامه‌های توسعه گازرسانی در مناطق محروم روستایی گفت: با اتمام طرح‌های گازرسانی روستایی در حال اجرا سطح برخورداری خانوار‌های روستایی استان به ۹۷ درصد خواهد رسید.

وی در خاتمه با اشاره به شتاب گیری برنامه‌های توسعه گازرسانی در مناطق محروم روستایی گفت: با اتمام طرح‌های گازرسانی روستایی در حال اجرا سطح برخورداری خانوار بهره مندی روستایی استان به ۹۷ درصد خواهد رسید. 

 

انتهای پیام/ش

بهره مندی۳ هزار و ۴۹ خانوار روستایی از نعمت گاز 

برچسب ها: گاز ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار