دیده شدن نشانه‌هایی از نشت نور در نمایشگرهای Galaxy Note 9

برخی از کاربران Galaxy Note 9 سامسونگ اعلام کرده‌اند که از نمایشگر این گوشی، نور به بیرون نشت می‌کند.

دیده شدن نشانه‌هایی از نشت نور در نمایشگرهای Galaxy Note 9به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ چند روزی است که Galaxy Note 9 را برای چند نفر از مشتریان خود ارسال کرده است و تعدادی از این خریداران یک مشکل آزاردهنده را در این گوشی‌ها گزارش کرده‌اند. طبق گفته چند نفر از خریداران این گوشی، Galaxy Note 9 در سمت چپ صفحه نمایش خود قسمت‌هایی دارد که نور از آن‌ها به بیرون نشت می‌کند و همین مسئله یک مشکل اساسی و جدی برای سازندگان گوشی‌های سامسونگ شده است. این مشکل درست در قسمتی رخ داده است که لبه صفحه نمایش به قاب فلزی دستگاه متصل می‌شود.

برخی از کاربران Galaxy Note 8 و Note 9 گفته‌اند که همین اتفاق برای گوشی‌های آن‌ها هم افتاده است اما به نظر می‌رسد این مشکل آنقدر وخیم نباشد. چند نفر از صاحبان Galaxy Note 9 ادعا کرده‌اند این اتفاق فقط خطای دیدی به علت خمیده بودن صفحه نمایش این گوشی و بازتاب نور در این قسمت‌ها است. ظاهرا، همه گوشی‌های Galaxy Note 9 این مشکل را به دلیل نحوه رنگ شدن آن‌ها در فرآیند تولید خود، ندارند.

سامسونگ اعلام کرده است که این مشکل را در خط تولید Galaxy Note 9 بررسی خواهد کرد و نتیجه بررسی‌های خود را از طریق رسانه‌های رسمی به گوش مشتریان خود خواهد رساند.

دیده شدن نشانه‌هایی از نشت نور در نمایشگرهای Galaxy Note 9

انتهای پیام/

مشکلی که برای صفحه‌نمایش‌های Galaxy Note 9 به وجود آمده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار