افزایش تسهیلات دانشجویی در سال تحصیلی جدید

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با امضاء تفاهم نامه بین اين صندوق و یک بانک عامل، بودجه مصوب برای سال تحصیلی جدید ۲ برابر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت : با انعقاد تفاهم نامه افزایش تسهیلات دانشجویی در سال تحصیلی جدید با بانک قرض الحسنه مهر ایران، در مجموع 320 میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد سه درصد به دانشجویان شهریه پرداز کشور پرداخت می شود.

وی با اشاره به  پرداخت 21 نوع وام کمک هزینه تحصیل به دانشجویان بورسیه و روزانه  افزود : دانشجویان دکتری ماهانه از 700 هزار تومان وام بهره مند می شوند که پس از پایان تحصیل در اقساط 60 ماهه بازپرداخت می کنند.

یزدان مهر تصریح کرد: دانشجویان مقطع دکتری همچنین می توانند برای دریافت سه میلیون تومان وام ضروری و وام ودیعه مسکن متاهلین نیز در طول تحصیل اقدام کنند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان  ابراز داشت:  تسهیلات کم بهره به دانشجویان غیر روزانه تحصیلات تکمیلی پرداخت می شود و امسال برای هر ترم به هر دانشجو دو میلیون و 500 هزار تومان وام با اقساط بلند مدت پرداخت می شود.

یزدان مهر با بیان اینکه وام شهریه دانشجویان دوره کاردانی افزایش می یابد  اظهار کرد: با تامین منابع جدید این وام از 300 هزار تومان در هر ترم به 500 هزار تومان افزایش یافت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت : تابستان امسال 380 سرای دانشجویان با مشارکت دانشگاه ها در تعمیر و تجهیز اساسی برای مهر ماه امسال ارتقاء رتبه یافته است.

ذوالفقار یزدان مهر عنوان کرد : تبدیل سلف سرویس ها از سنتی به صنعتی و طرح رتبه بندی درجه 3 سلف سرویس های دانشگاه های کشور برای بهبود خدمات رفاهی دانشجویان در تابستان امسال اجرایی شد.

انتهای پیام / ز

تسهیلات دانشجویی در سال تحصیلی جدیدافزایش می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.