۷ شهریور جاده چالوس یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس از کرج به مرزن آباد ساعت ۱۷ فردا یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز جنوب به شمال محدوده یه راهی چلاو تا نارنجستان بسیار سنگین و از محدوده وانا تا پلور مسیر  شمال به جنوب ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: ترافیک هم اکنون در جاده چالوس دو طرفه شمال  به جنوب در تمامی مقاطع ها نیمه سنگین گزارش شده است .

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد خودروها هم اکنون  در جاده های سوادکوه وکیاسر عادی و روان است.

وی به محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ فردا تا ۲ بامداد روز پنجشنبه ۸ شهریور از مرزن آباد به کرج ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ فردا تا ۲ بامداد روز پنچ شنبه از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: آمدو شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد شد.

وی گفت: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز شنبه ۱۰ شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت:آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۸ شهریور و از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۰ شهریور از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹ شهریور تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

وی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۹ شهریور تا ۲ بامداد شنبه ۱۰ شهریور از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی افزود: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز شنبه ۱۰ شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

وی گفت: رفت وآمد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ شهریور ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


انتهای پیام/آ


جاده چالوس از ۱۴ فردا یکطرفه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار