بارش باران در جاده‌های گلوگاه – بهشهر /یکطرفه شدن جاده‌های هراز و چالوس

رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده‌های مرزن آباد به کرج و آمل به رودهن خبرداد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه جاده بهشهر – گلوگاه بارانی و لغزنده است، گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در این مسیر عادی و روان است.

وی با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده هراز طول مسیر و جاده چالوس و سوادکوه شمال به جنوب پرحجم و روان است.

سرهنگ قدمی گفت: ترافیک هم اکنون در جاد‌های چالوس محدوده درون شهری از سه راهی تا انتهای مرزن آباد به طول ۴ کیلومتر وجاده کیاسر از تاکام تا صنایع چوب پرحجم و نیمه سنیگن گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس کماکان ممنوع شد، افزود: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به مرزن آباد و از رودهن به سمت آمل ممنوع شد.

وی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج و از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) تا ساعت ۲ بامداد فردا یک طرفه شد.

سرهنگ قدمی با اشاره به حجم بالای ترافیک جاده‌های استان به رانندگان وسایل نقلیه و مسافران توصیه کرد: ضمن مدیریت سفر، بازگشت خود را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ


یکطرفه شدن جاده‌های هراز و چالوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار