برگزاری آئین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت:  آئین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی 11 شهریور در استان برگزار می شود.

برگزاری آئین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان به برگزاری آئین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان همدان اشاره کرد و افزود: این مراسم در راستای تجلیل از منتخبین جشنواره کتابخوانی رضوی همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم میهمانان استانی و کشوری حضور دارند، گفت:‌ امید معنوی نیز در این برنامه آهنگ‌های مختلفی را اجرا خواهد کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان افزود: آئین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان 11 شهریورماه از ساعت 9 الی 12 در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

زارعی با بیان اینکه مسؤولان ارشد و برگزیدگان استانی از میهمانان جشنواره کتابخوانی رضوی  هستند، افزود: از خانواده‌های عشایری و روستایی در این مراسم دعوت شده است.

وی به اهمیت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت: علاوه بر توسعه کتابخوانی، معرفت افزایی در خانواده‌ها و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه مورد توجه است.

انتهای پیام/ب

آئین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان برگزار می شود

 

برچسب ها: جشنواره ، کتاب خوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.