افتتاح دومین گلخانه هیدروپونیک در اندیمشک

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک از افتتاح دومین گلخانه هیدروپونیک با اعتبار یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان در اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید هدایت‌اله موسوی، رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک بیان داشت: دومین گلخانه هیدروپونیک اندیمشک با آورده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی و با تخصیص ۳۴۰ میلیون تومان اعتبار از محل تسهیلات پرداختی به کشاورزان در اندیمشک بهره‌برداری شد.

وی افزود: 7 نفر توسط گلخانه هیدروپونیک در این گلخانه مشغول شدند که دومین گلخانه هیدروپونیک با اعتبار یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان در اندیمشک بهره‌برداری و با استفاده از این روش نوین تولید گل رز در گلخانه انجام می‌شود.

موسوی عنوان کرد: روش هیدروپونیک یک روش موثر در افزایش تولید محصولات کشاورزی محسوب شده که به همت بخش خصوصی در اندیمشک تکمیل و به‌ بهره‌برداری رسید و ۲۲ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به سیستم های نوین آبیاری تحت فشار در محدوده اراضی کشاورزی پشمینه‌زار در اندیمشک مجهز شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: طرح نوین آب‌یاری اراضی پشمینه‌زار اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیون تومان و از طریق کمک‌های مالی بلاعوض و با مشارکت کشاورزان اجرا شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح 7 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود که صرفه جویی در مصرف آب، کاهش هزینه ها، افزایش تولید، جلوگیری از فرسایش خاک، توزیع مناسب کود های مایع از جمله اهداف اجرای این طرح در شهرستان است.

انتهای پیام/م

اشتغالزایی با راه اندازی یک گلخانه در اندیمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.