افتتاح کارخانه تولید الیاف با حضور وزیر صنعت در گرمسار

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کارخانه تولید الیاف پارچه‌ای در گرمسار با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت کابینه دوازدهم بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه سفر یک‌روزه به استان سمنان و پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در مراسم بهره‌برداری از تولیدی نساجی در گرمسار حضور پیدا کرد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان  بهروز اسودی در حاشیه سفر وزیر به گرمسار گفت: این کارخانه الیاف که در برنامه سفر وزیر به استان سمنان قرار دارد با سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مدت سه سال ساخته‌شده است.

وی در ادامه افزود:کارخانه  تولید الیاف پارچه‌ای ظرفیت تولید ۳۴هزار تن انواع گونی پلی‌پروپیلن را دارد که می‌تواند بخشی از نیاز کشور را به این محصول تأمین کند و خوشبختانه توسعه خوب صنعتی را نیز به گرمسار هدیه دهد.

وی افزود: این واحد تولید الیاف توانسته با اشتغال‌زایی حدود ۵۰ نفر سهم خوبی از اشتغال‌زایی طرح‌های صنعتی استان سمنان در هفته دولت داشته باشد.

وزیر صنعت قرار است در افتتاح کارخانه اتومبیل‌سازی سمنان و یک واحد تولید محصولات شیمایی نیز حضور یابد.

انتهای پیام/ ز

یک واحد تولید الیاف در گرمسار افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.