افتتاح چند پروژه در شهرستان های کرمانشاه

چندین پروژه در شهرستان کنگاور و بخش بیله وار استان کرمانشاه افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در ششمین روز از هفته دولت با حضور خانی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کرمانشاه توکلی بخشدار بیله وار و مسئولین اداره آب و فاضلاب روستایی و بنیاد مسکن 14 طرح و پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان به بهره برداری رسید .

این پروژه ها از منابع امور دهیاری ها منابع کمیته برنامه ریزی شهرستان و توسعه استانی تامین اعتبار گردیده و شامل افتتاح دو مجتمع آبرسانی بولان و چشمه کبود جمع آوری و هدایت آب های سطحی در 11 روستای بخش و زیر سازی و آسفالت معابر روستاهای وزمله و باتمان است .

سه پروژه عمرانی با اعتبار 15 میلیارد ریالی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در کنگاور به بهره برداری رسید.

این پروژه ها ساختمان خون گیری سازمان انتقال خون است که برای راه اندازی این مرکز با 6 تخت خونگیری، مجموعا چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

بهره برداری از طرح هادی روستای آران از دیگر پروژه های امروز در کنگاور بود که برای اجرای این طرح با 10 هزار متر مربع خاک برداری، زیرسازی و آسفالت، مجموعا پنج میلیارد ریال هزینه شده است و 700 نفر از این نعمت برخوردار خواهند شد.

کارخانه تولید کودهای شیمایی و آلی با هفت میلیارد ریال اعتبار احداث شد که سالانه 20 هزار تن انواع کود شیمیایی را با به کارگیری 12 نفر تولید و به بازار عرضه می کند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

افتتاح کارخانه تولید کودهای شیمایی و آلی در کنگاور

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.