امام زمان(عج) چه روزی ظهور خواهند کرد؟

همانگونه که در ادعیه می‌خوانیم ظهور برای مومنین امر ظهور قریب و نزدیک است و منتظر عاشق هر روز و هر دقیقه منتظر شنیدن بانگ انا بقیه الله می‌باشد.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هیچ زمانی نباید از ظهور ناامید بود و منتظر عاشق هر روز و هر دقیقه منتظر شنیدن بانگ انا بقیه الله است و طاقت و تحمل زندگی بدون امام زمانش را ندارد و از این رو می کوشد خود را هر لحظه آماده نگه دارد.


چرا امام عصر(عج) مومل نامیده شده است؟
مومل از ریشه امل است و امل به معنای آنچه امید و آرزوی انسان برای تحقق در آینده است، می باشد. مومل یعنی کسی که انسان امید و انتظار آمدنش را دارد. با ظهور امام زمان مدینه ی فاضله در عالم برپا می شود با ظهور امام زمان علم و فناوری و بهداشت و امنیت و عدالت و رفاه همگانی بر پا شده و مردم با استفاده از محضر امام علیه السلام می توانند در اوج عبودیت و بندگی خداوند قرار گرفته و سعادت ابدی خود را تامین کنند.


بیشتر بخوانید:دل‌های خود را برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) آماده کنیم


دوران ظهور امام زمان دوران شکوفایى علم و فرهنگ است. دوران ظهور امام زمان دوران رشد عجیب فناورى است. دوران ظهور امام زمان دوران اوج در بهداشت جهانى است. دوران ظهور امام زمان دوران برپایی امنیت جهانى است. دوران ظهور امام زمان دوران برپایی عدالت فراگیراست.

دوران ظهور امام زمان دوران حاکم شدن رفاه همگانی است. ما امید آمدن حضرت و تحقق وعده های الهی و برپایی و حاکمیت عدل و مستضعفین بر زمین با ظهور و قیام ایشان را داریم لذا ایشان مومل است.

منظور از خسف در بیداء (که یکی از علائم قوی ظهور میباشد) چیست؟
خسف؛ یعنى فرو رفتن و بیداء سرزمینی بین مکه و مدینه است و مراد از آن فرو رفتن لشکر سفیانى در زمین است. حضرت على(ع) فرمود: در آستانه ظهور قائم ما، مهدى (عج) سفیانى خروج می‏کند. سپاه وى به سوى مدینه حرکت میکند و چون به سرزمین بیداء می‏رسند خداوند آنها را در کام زمین فرو می‏برد.

وظایف نواب اربعه در زمان غیبت صغری را توضیح دهید؟
نواب اربعه جانشینان خاص امام زمان (عج)، در عصر غیبت صغرا از هر نظر مورد اعتماد آن حضرت بوده اند. از این جهت نقش و وظایف آنان بسیار سنگین و حساس بود؛ زیرا تمام وظایفی که برعهدۀ امام زمان (ع) بود، اما به واسطۀ غیبت مصلحت نبود که آن حضرت به صورت مستقیم خود انجام دهند، از طریق نواب اربعه انجام می شد.

بنابراین، آنان عهده دار انجام وظایف متعددی بودند؛ مانند:

1. پاسخ گویی به پرسش های فقهی و مشکلات علمی و عقیدتی مردم.

2. رفع شک و تردیدهایی که دشمنان درباره وجود و زنده بودن آن حضرت در جامعه القاء می کردند.

3. مبارزه با مدعیان دروغین امامت.

4 گرفتن اموالی که متعلق به امام زمان (عج) و یا باید در اختیار آن حضرت باشد و مصرف آن در مسیر هایی که ایشان تعیین کرده اند و حل مسائل مالی و معیشتی شیعیان و مسلمانان.

5. سازماندهی و ایجاد هماهنگی بین وکلای امام در شهرها و کشور های مختلف.

6. رسیدگی به دعاوی مردم و حل اختلافات موجود بین آنان.

7. آماده کردن جامعه برای زمان غیبت کبرا.

8. حمایت از شیعیان و مظلومان در برابر زور گویی های حکومت های فاسد و ...

آیا این گفته در ست است که امام زمان (عج) روز جمعه ظهور خواهند کرد؟
بر اساس برخی روایات روز جمعه مصادف با ظهور حضرت خواهد بود (بحارالانوار/ ج 52 / ص 279 حدیث 1 ) از این رو در برخی ادعیه آمده که روز جمعه روزی است که امید می رود ظهور در آن روز باشد. باید دانست اولا هر یک از روزهای هفته متعلق به یک یا چند تن از معصومین است چنانچه شنبه متعلق به حضرت رسول(ص) و یکشنبه متعلق به حضرت علی و صدیقه طاهره(س) تا روز پنج شنبه که متعلق به حضرت امام حسن عسگری است و روز جمعه متعلق به حضرت مهدی(ع) است و به نام ایشان نامگذاری شده است. (مفاتیح الجنان)

ثانیا چنانچه گذشت در این روز باید توجه و آمادگی بیشتری برای درک حضرت و ظهور ایشان در منتظرین بوجود بیاید.

ثالثا روایات صحیحه دیگری امر ظهور را بغته و فجئه یعنی ناگهانی عنوان کرده اند که هیچ کس جز خدا از آن آگاهی ندارد و تنها به دست خداست.

با این توضیحات روز جمعه یک احتمال و ظن قوی است و باز هم نمی توان فطعی گفت که روز جمعه روز ظهور حضرت ولیعصر خواهد بود.

در زمان ائمه عده ای بودند که یا خود یا به خودشان نسبت مهدویت می دادند و یا آنکه برخی دیگر آنها را به این امرمنسوب می کردند مانند محمد بن حنیفه که مریدان وی او را به عنوان مهدی موعود می نامیدند بعد از اینگونه پدیده ها ائمه اطهار بخصوص امام باقر و امام صادق (علیهما سلام) برای جلوگیری از این آسیب در میان شیعیان علائم و شرایطی برای ظهور تعیین کردند. مثلا خروج سفیانی خروج یمانی و ... که این امر با تعیین وقت تفاوت دارد. در واقع این بدین معناست که تا این شرایط و علائم محقق نشود امر ظهور اتفاق نمی افتد. بسیاری از اینها در دوران حکومت عباسی هم بوده است.و در زمان ما عینی تر شده است با این حال وقت ظهور را نمی توان دقیق اعلام کرد. در واقع منتظر ظهور باید آن به آن و لحظه به لحظه انتظار ظهور حضرت و سربازی در رکاب ایشان را داشته باشد. نه آنکه فقط جمعه به جمعه انتظار بکشد و روزهای دیگر هفته را دست روی دست بگذارد و با خیال راحت بنشیند تا جمعه فرا رسد و مطمئن باشد که این ایام هرگز حضرت ظهور نخواهد کرد!

همانگونه که در ادعیه می خوانیم ظهور برای مومنین امر ظهور قریب و نزدیک است و نراه قریبا (دعای عهد) کلمح البصر او هو اقرب (دعای فرج). از این روست هنگامی از آیت الله بهجت درباره ظهور حضرت سوال می شود ایشان پاسخ می دهند به پیرمردان بگویید منتظر باشند نه به جوانان! به این معنا که هیچ زمانی نباید از ظهور ناامید بود و منتظر عاشق هر روز و هر دقیقه منتظر شنیدن بانگ انا بقیه الله است و طاقت و تحمل زندگی بدون امام زمانش را ندارد و از این رو می کوشد خود را هر لحظه آماده نگه دارد. در روایتی از امام سجاد نقل است منتظرین حجت در هر عصر از جمله بهترینها هستند و این گونه انتظار فعال است که خوار چشم دشمنان می شود والا انتظاری که هفته ای یک روز و در ساعتی خاص باشد به انفعال منجر می شود!

منبع: تبیان

انتهای پیام/

آیا امام زمان (عج) روز جمعه ظهور خواهند کرد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۸
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۳۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۱
بعنوان محقق و کارشناس ادیان میگم که طبق مطالعات ودانسته هایم ظهور نزدیکه... علائم و پیش گویی هایی که هزاران سال پیش شده امروز به وضوح قابل رویت هست و شکی درش نیست که اوضاع به سمت وخامت پیش تر هم میره اما تمامی منتظران ازین وضع خوشحال باشند چون خیر وبرکت درآن هست ...یاحق
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۲۰:۲۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۱
سلام بر امام زمان من نوکرتم اگر به نوکری قبول کنی .الهم عجل لولیک الفرج.
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۹:۴۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
اللهم عجل لولیک الفرج .
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۵:۴۱ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
مژده بزودی امام زمان عج ظهور و ایران و جهان را از شر حکومت ظالم و مرگبار خودباوران خودتعریف رها خواهد فرمود. انشاالله تعالی عزوجل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
پس کی میای آقا جان.این جامعه چجوری باید مشتاق باشن برا ظهورت تشنه باشن ک بیای چجوری این همه آدمو مشتاق ظهورت کنیم ک بیای تا از ته دل دعا نکنیم آقامون نمیاد.لطفا مردم واسه ظهور دعا کنید اگه بیاد دنیا بهشت میشه
Iran (Islamic Republic of)
عاشق امام زمان
۱۷:۲۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
امام زمانم بابای مهربانم پس کی ظهور میکنی دوست دارم زودتر ببینمتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
لبیک یا بقیه الله❤❤❤
United States of America
محمد رضا
۰۱:۳۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
اگه همچین چیزی واقعیت داشت در قران اشاره میشد...هرجا آیه ای را منسوب به امام زمان میدانید آیه قبلشو نگاه کنید خطاب به بنی اسراییل است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۴ مهر ۱۴۰۱
منجی آخرالزمان اگرچه در اسلام دارای شناسنامه است ولی قبل از اسلام هم به سایر انبیا وعده داده شده است. در خود قرآن هم اشاره شده که کتب تورات و ذکر نیز به این موضوع اشاره شده است. لذا اصل وجود منجی آخرالزمان موضوعی است که بین همه ادیان آسمانی مورد قبول است ولی در جزییات آن ممکن است اختلافاتی باشد. اما اینکه چون در قرآن اشاره مستقیم به اسم و رسم نشده، پس نیست، استدلال درستی نیست. خیلی از مسائل مستقیم در قرآن نیامده ولی غیر مستقیم وجود دارد. مثلا وقتی در قرآن آمده است از پیامبر اطاعت کنید و جای دیگری آمده که پیامبر از روی هوا و هوس حرف نمی زند این معنایش این است که هر چه پیامبر گفت، مورد تایید قرآن است. خود پیامبر نیز بر وصایت امام علی (ع) تاکید داشتند. پس نتیجه می گیریم که هر آنچه پیامبر و امام علی (ع) در خصوص منجی از نسل ایشان گفته اند به طور مستقیم مورد تایید قرآن است.
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۴:۰۲ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
خسته شدیم دنیا داره میترکه هر روز آشوب ناامنی جنگ بیدینی وحشی گری
Iran (Islamic Republic of)
یا خدا
۱۸:۱۸ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
من خواب دیدم امام زمان سال1407ظهرور میکنه
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۱۶:۳۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
امام زمان اگر ضهور کردی تمام دشمنان امام حسین امام علی و امام حسن را نابود کن و زنده نگهشان نزار همه‌ی ما منتظر ضهور شما صاحب الزمان هستیم اگر کار بدی کرده‌ ایم ما را ببخش خدایا حرف منو به امام زمان برسان و انشالله جمعه ضهور بکند و دشمنان امام زمان را بر خاک سیاه بنشان امام زمان و خدا خیلی من شمارا دوست دارم خدایا ما انسان هارا ببخش بیامرز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
یا امام زمان کی ظهور میکنی پس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
از ظهور منجی ناامید شدیم انگار هزاران سال دیگه هم نمیاد از طرفی همه خوشبختی ها به بن بست رسیده ولی خبری از منجی نیست بابا چند میلیون آدم باید کشته بشه چه همه تاریکی باید باشه خسته شدیم همه چیز نفرت انگیز شده کدوم امید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
سلام به تمام دوستان که منتظر هستند بنده به نمایندگی امام زمان براتون توضیحاتی دارم دوست گلم اولا ظهور در جمعها نیست ظهور در جمجمهاست دوما، عصر ظهور نیست عصر شعور هست، یعنی باید آماده بشید تفاوت رحیم و رجیم را پیدا کنید و بدانید بین شما و خداوند فاصله ای به اندازه یک نقطه بسیار کوچک هست، سوما، قرار نیست کسی از آسمان بیاد او در بین شماست اما فعلا پشت پرده هست شاید جمعه نیاد اما مطمعنن باشید میاد وقتی میاد که الله اراده کند، چهارم،هر وقت هم بیاد چیزی همراه خود نمیاره فقط شاید بهتون بگه منجی گفته منجی خودتان هستید، یعنی چی یعنی بگویید آنان که طلب کار خدایی خدایید دنبال چه هستی؟ شمایید شمایید شمایید شمایید چیزی که نکردین گم بهر چرایید فقط با همین جمله کوتا از خود به خودشناسی می رسید و آنوقت هست درک خواهید کرد که خداوند هرگز بین بندگانش هیچ تفاوتی قاعل نیست، تاس ننداخته یا شیر یا خط ننداخته یک نفر بشه امام زمان بیقه بشن بسوی او روان، چرا که خود شمایی که دارید این متن را می خوانید اگر توی اسراعیل یا افریقا بدنیا آمده بودین آیا این باور را داشتین که باید یه نفر بیاد نجاتمون بده، شاید یه نفر بیاد خیلی منطقی بهتون بگویید ای نسخه اسرار الهی که توای و ای آیینه جمال شاهی که توای بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست از خود بطلب هر آنچه خواهی که توای، اگر این نکته را درک کنید به وحدانیت ربتو که آفریننده زمین و آسمانها و کهکشانها هست و بارها و بارها در قران گفته شده من همه ی اینها را بسخیر اندیشه های بشر در آوردم و همه تورا سجده کردند الا شیطان حالا شما تمام مسعولیت و ماموریتی که دارید باید او تسلیم کنید یعنی شیطان را، بعد خودتان متوجه میشوید، که چرا شاعر میگه، هر لحظه که تسلیمم در گارگه تقدیر آرامتر از آهو بی باکتر از شیرم هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر زنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر، چون دارید توی کار خداوند خلل ایجاد می کنید و خداوند هم گفته من سرنوشت هیچ قوم و ملتی تغییر نمی دهم مگر تفکرشون عوض بشه لذا دوست گلم بنده به نمایندگی از امام تکامل همان امام زمان هست دارم می گویم تا آماده نشوید او نمیاد تازه وقتی هم آماده شوید فکر می کنید چی بگوید فقط می گویید زنجر را باور نکن تو شاهکار خالقی تصویر اگر زیبا نبود نقاش خوبی نیستی از نه دوباره رسم کن تصویر را باور نکن ،بنابراین هر وقت خودت را شناختی امام زمانت را هم می شناسید
Iran (Islamic Republic of)
سیدابوالفضل موسوی
۰۰:۲۶ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام فرمانده!
Iran (Islamic Republic of)
علی حمزه
۱۶:۲۸ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
عزیز زهرا کجایی آقا برس به داد ما یتیما .............
Iran (Islamic Republic of)
بنده گنه کار
۰۳:۳۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
سلام علیکم نور چشم همه عالم سلام پسر فاطمه (س) سلام پسر علی سلام مهدی موعود سلام آخرین جانشین خدا بر روی زمین ما شیعیان خوبی نبودیم و دروغ گفتیم که منتظر تواییم همه ما اسم شیعیه را یدک می کشیم ای خدای بزرگ مگر تو نگفتی که ستم کاران بهشتت را نمی بینند بیا بنگر بهشت کفار را چه می تازنند تازه مدعی اسلام هم هستن. مدعی ان جانشین مهدی عجل الله هستن... خدایا از ظلم بندگانت خسته شدیم جوانیم و در جوانی پیر شدیم .... بی آنکه وقفه ای به ما بدهند وقت ما تمام شد نفهمیدیم چه شد هیچی از زندگی جز بدبختی نفهمیدیم من از آن دنیا خبری ندارم ولی اگر باشد خودم را می گویم دیگران را کاری ندارم خسر الدنیا والا خره شده ایم امام زمانم من میدانم بارها دلت را خواسته نخواسته شکانده ام میدانم بخاطر من بی ارزش پیش خدا وسادتم را کردی میدانم بخاطر من شبه شیعه پیش خدا کپ سوزانده آیی میدانم بخاطر من گریه کرده ایی میدانم که بد شرمنده توییم زندگی آنقدر مارا درگیر کرده به یادت نیستیم دگر زندگی کردن را از یاد برده اییم انسانیت نمانده مردانگی نمانده معرفت نمانده آدما بد نمک نشناسی شده اند امام زمان بیا بد به تو محتاجیم بد شاید نماز نخوانم شاید خیلی از واجباتم لنگ در هواس می‌خوام بگم امام زمانم حالم خوب نیست تو بیایی حال دلم دگرگون میشد بیاو ما طعم انسانیت را بچشیم انسانی من نمی بینم چهره ها انسان نماس ولی باطن الله و اعلم. امام زمان بیا بچشیم طعم سادگی را بیا تا بچشیم طعم دلخوشی و آرامش را امام زمان حال دلمان اصلا خوب نیست وضعیت خیلی خراب است و تا تو نیایی هیچ چیز درست نمی شود. امام زمان بدجور بودنت لازمه بدجور نیابت داریمممم. افراد خیلی کمی هستن که بصیرت دارند خیلیا ندارن از جمله خودم دشمن تا قلب شیعه نفوذ کرده. هیچ کس دگر قابل اعتماد نیست همه دروغ میگویند. هیچ کس خالصانه نیست. هیچ کس به آخرت فکر نمی کند همه ب فکر منفعت خود اند هیچ کس تو نمی شود تو بیا بخدا خسته شدیم ... الهام عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۲:۴۹ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
امید وارم در زمان حضور ما منتظران ظلم و جوری جاری نباشد که ما فقط تماشا گر باشیم و منتظر حضور منجی باشیم و اقدامی نکنیم که حضرتش خودش بیایید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
امام همه امام زمان امام مهربانی با یاد تو سختی هارو تحمل میکنم و خداروشکر میکنم که مارو بی سرپرست نذاشته و خداروشکر میکنم که شمارو سرپرست ما قرار داد تا تحمل زندگی واسمون آسون بشه اللهم عجل لولیک الفرج بحق همه ی دلدادگان و درماندگان عالم چه اونایی که به رحمت خدا رفتن و چه اونایی که زنده هستن و منتظر ظهور آقا هستن
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا آقایی
۲۱:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
امام زمان روزی بیا که همه از ضلم ستم می‌میرندا تا این ضلم ها از بین برن
Iran (Islamic Republic of)
دینا
۱۹:۰۵ ۲۴ تير ۱۴۰۱
من دلم میخاد که حرچه زوتر ضهور کنی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۷ ۱۸ تير ۱۴۰۱
سلام فرمانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
من نیکا هستم ۹سالم است. من سعی می کنم،هر روز دعای فرج را می خوانم.
امام زمان، زود تر بیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
اللهم عجل لولیک الفرج به حق بی بی زینب کبری سلام الله علیه
Iran (Islamic Republic of)
عاشق امام زمانم
۰۰:۱۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
امام زمان من خیلی شمارا دوست دارم خدا کنه شمارا ببینم
Germany
بنده خدا
۱۷:۵۸ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
آیا در عصر امام زمان اینترنت هم است یا دلهای مومنان به هم وصل اند ؟
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۱:۰۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
خیلی دوست دارم منتظز اومدنتم میخوام ببینمت
Iran (Islamic Republic of)
Y
۱۶:۱۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۴ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بدون تو اتمام زمان دردی دوانیست منتظرم باچشم گریان
Iran (Islamic Republic of)
سرباز امام
۱۱:۲۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
به تمام خوبی های جهان قسمت میدهم که همین امروز ظهور کن
نه به خاطر من،به خاطر کودکان مظلوم یمن و فلسطین ظهور کن تورا التماس میکنم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۳:۵۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدایابرتوتوکل.یاامام زمان من سیدم بادلی زخمی توروبه حضرت فاطمه زهراقسمت میدم زودبیادیگه طاقت نداریم به مولاعلی قسم میخوام اولین نفرباهات بیعت کنم دلم داغونه یاامام زمان توروخدازودبیابخدااصلاطاقت ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
امام زمان زودتر ظهور کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام‌امام‌زمان‌منت‌آمدنت‌هستیم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۲:۴۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای امام زمان عجل الله فرجه الشریف من تور خیلی دوست دارم
دیروز خانم معلم گفت که زنده ماندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
خیلی متالبش جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
من عاشقتم امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
اللهم عجل لولیک الفرج...العجل العجل..‌‌‌خسته شدیم دنیاتموم شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام بر مهدی منجی انسان ها ❤
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
من عاشقشم کاشکی زودتر بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
من عاشقشم کاشکی زودتر بیاد منتظرشم
Iran (Islamic Republic of)
سیدعبدالهادی
۰۸:۵۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
یا الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله ظهورالحجه بحق امام حسین اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
من دوست دارم امام مهدی را خدایا بیاورش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام آقا تورخدا زود بیا من دلم خیلی برات تنگ شده ازت خواهش میکنم زود بیا
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۴۰ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
من خیلی دوست دارم امام زمان زود بیاد
Iran (Islamic Republic of)
عاشق امام زمان
۱۶:۱۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
من هرو شب که می خوابم یه نامه برای امام زمان می نویسم و میا گذارم زیر پشتیم و صبح که از خواب بلند می شوم نامه نیست فکر می کنم نامه ها را خدا داده به امام زمان . کاش تا زمانی که امام زمان می آید زنده باشم و ظهور ایشان را ببینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
برای ظهور امام زمان دعا کنید و گناه نکنید به امید ظهور امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
عاشقتم امام زمان ع
۲۱:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
یا امام زمان تورو خدا ازت خواهش میکنم که مدرسه ها رو تعطیل نکنن و دوست دارم ببینمت خیلی دوست دارم و
Iran (Islamic Republic of)
عاشق امام زمانم
۰۱:۲۵ ۱۸ دی ۱۴۰۰
دوست دارم زود تر ظهور کنی کاشکی می شد می اومدی من تاحالا ندیدمت ارزوم بود که ببینمت
منتظر ظهورت می مونم
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۱:۳۲ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
آقا نوکرتم
الاهی که به زودی ظهور شما رو ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
جسمو روحم به فدایت اقا جان
۰۹:۳۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
به نام خدا مهدی جان امیدوارم نامه من را بخوانی و جوابم بدهی
این انصاف نیست مهرت رو به دلم بزاری در خوابم بیایی و دلربایی کنی و تنهایم بزاری تو بگو تا کی چشمانم ببارند تاکی قلبم بلرزد از نیامدنت کارم شده گریه دنیا برام شده جهنم هر روز میسوزم از درد دوریت ای مولای من ای سرورم همه کسم بفدایت تنها ارزویم دیدار شماست من را به کنیزی بپذیر ای عزیزم دلم من از خدا شفا نمیخوام من از خدا فردوس نمیخوام من از خدا شما رو میخوام ظهور شما را ای مهدی جان بکجا برم درد فراق سخته پسر فاطمه تا کی چشم هایم باید باید ببارند به کدام بیابان برم به کجا برم تا اروم بشم ترو جان حسین بیا من قربانت قدم هایت بشم مهدی جان هلاک شم از غم دوری دنیا تاریکه بی شما از خدا میخوام اگه ظهور شما رو زودتر نرسونه بند بند وجودم از هم متلاشی بشه که دیگر طاقت دوری ندارم مهدی جان بیا ،بیا مرهمی برقلبم پر دردم بزار تو بیا تا من جانم را فرش زیر پایت کنم بی تابم بی قرارم از خدا بخواه ترا زودتر برساند یا مرگ مرا دوستت دارم مولای من سرور من ارباب من تنها ارزویم دلیل نفس هایم فقط تویی
Iran (Islamic Republic of)
بیات
۲۰:۲۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
خداوندا تو را به سر بریده ی حسین ابن علی به دستان بریده شده علمدار کربلا به گلوی پاره ی شیر خوارِ اصغر برسان مهدی موعود که دیگر توان زیستن در این دنیای آلوده را نیست
Iran (Islamic Republic of)
عاشق
۲۱:۴۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
امام زما دوستت دارم من برای ظهورت دعا میکنم
دوستت دارم
از طرف. عاشق
Iran (Islamic Republic of)
امیرمهدب
۱۸:۱۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
مردم بیاین به جای اینکه برای مسکلات دعا کنیم همه باهم یک دل و یک صدا برای ظهور امام دعا کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
سلام علیک
به هموطنانم هر کسی چ میخواد حضرت و ببین تو عالم خواب به نظره من دعای عهد خیلی بهش کمک میکنه خلاصه ادم گناه کارم میتونه ببینه امامشو ولی سعی کنید ازته دل دعای عهد و بخونید معنیشو درک کنیم من خیلی ریاضت کشیدم تا تونستم ببینمش میخوام اینو بگم وقتی وقتش برسه خودش میاد واستون بدونید امام واقعا مهربون اصلا خرافاتی نیستیم مردم تورو خدا نا امید نشین ظهور نزدیک است بوی مهدی فاطمه می آید
Iran (Islamic Republic of)
سید روسیاه
۲۳:۰۶ ۱۹ تير ۱۴۰۰
سلام از من روسیاه اهل بیت و امام زمان چند جمله صحبت همه بدونن ظهور نزدیکه شک نکنید بلا داره هی ببشتر میشه هی هم امنیت پایین افغانستان که چند درصد شیعه واقعیه علی بن ابیطالب ع دارد از دست سنی های وهابی و طالبان و امریکا دارن نابود میشن و کلی بدبختی اینها همان سفیانیها هستن همون حرامی ها جنگهای نابرابر و مظلوم فلسطین عراق سوریه افغانستان گشنگی و فقر در خیلی از جاهای دنیا و اختلاف زیاد طبقاتی بین انسانها و منجمله کرونا باور کنید ظهور نزدیک و دعا میکنم که ظهور کنن ای امام دلها ای امید ناامیدان ای فریاد رس مظلومان یاریمان کن از ظلم و بی عدالتی عاشق و منتظر تو سید روسیاه هستم چشمم به امدنت هست هنوزم یاحسین فاطمه ع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
انشا..... هرجه زودتر آقا ظهور کند و بگوید انا بقیه الله. آمین یا رب العامین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم ای ولی امر من از آنچه که بر دوشم نهاده شده سخت غمگین میشوم و امیدم به لطف الله است که به دست مبارکتان این غم را از سینه ام برداشته و به جایش شادی لذت دیدارارحم الراحمین را پر کنی که به دست مبارکتان اشارتی است و مرا آگاه ساز دراین امر مبارک .انشااله
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۴۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام امام دوست دارم زود ضهور کنی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه زهرا
۰۱:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
ایشالله زودتر امام زمان ظهور کنه
Iran (Islamic Republic of)
مهدیس
۰۹:۱۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
لطفا بیا همه منتظرتن ازت خواهش دارم بیا
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۱:۳۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام بر مولا و سرورم حضرت مهدی عج
یک سوال آیا لایق دوست داشتنت هستم یا مهدی
ای کاش می دانستم و هزاران بار می گفتم دوستت دارم مهدی جان
Iran (Islamic Republic of)
یک عدد سرباز امام عصر.
۰۰:۵۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
خدایا ، می دونم تمام حرفام رو می شنوی
Iran (Islamic Republic of)
منتظران مهدی
۱۰:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
خدا کنه تا وقت ظهور امام زمان زنده باشم و ظهورشونو ببینم و از ته دل گریه کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ایلیا صرصر شاهی
۲۰:۱۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
ای خدا
Iran (Islamic Republic of)
زهراایوبی
۱۵:۵۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
به نام خدا

من خیلی دوست داستم که امام زمان (علیه السلام) را بببینم من ایشون را دوست دارم چون ایشون خیلی مهربونن امام زمان (علیه السلام) به بچه های فقیر و به پیر زن ها پیر مرد ها پول میدادند برای همین من ایشون را خیلی دوست دارم ❤️
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا اصغری
۰۰:۰۵ ۲۷ دی ۱۳۹۹
امام زمان به زودی ظهور خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۴۶ ۲۶ دی ۱۳۹۹
ای سرورم دور سرت بگردم توروخدا بیااااا اللهم عجل ولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۵ دی ۱۳۹۹
ما منتظر هستیم
دلتنگم امام زمان دعا میکنم خیلی زودتر ظهور کنی و دنیا را پر از عدل و عدالت کنی یا مهدی برای سلامتی امام زمان صلوات
و ظهور امام الهم صل علی محمد و آل محمد و عج فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۹
ای امام زمان من تو را دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم باقرزاده
۲۲:۴۹ ۲۱ دی ۱۳۹۹
سلام من واقعا خیلی دلتنگشم و از فردا هم میخام همه کارای بدم رو به کنار بزارم خیلی خوشحالم از اینکه خداوند اجازه داده ک موقع ظهور حضرت بعضی از مردگان ک میخاهند به ایشان اضافه شوند اجازه داده خلاصه خوشحال ام اگر در آن دنیا هم باشم میتوانم از پیروانش باشم یا اینجا فرقی نداره خدایا شکرت سلامتی امام زمان صوات الهم صل علی محمد و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۰ دی ۱۳۹۹
سلام ، اگر امام زمان فردا بیاد چی ؟ من خیلی امیدوارم اصلا باید ثانیه به ثانیه منتظرش بمونیم ، یعنی فکرش را بکن امام زمان ظهور کند به زودی چه اتفاق قشنگی میفته خیلی عالی اصلا برای مشکلات دعا نکنیم ، مشکلات در برابر آن بسیار کم است
Iran (Islamic Republic of)
منتظر امام زمان
۲۳:۴۳ ۱۱ دی ۱۳۹۹
شیعه کم نیار
به امید رفع تمام مشکلات پابرجا باش
ان شاالله همه چی درست میشه
که فقط و فقط با آمدن.........امام زمان (ع) صورت میگیره
*یادمون باشه از امام زمان بخوایم که صبر در سختی ها و بلا ها را به ما عطا کنه*
و ما همچنین برای فرجش بسیار دعا کنیم
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۱:۳۹ ۰۳ دی ۱۳۹۹
به نظر شما کی امام زمان ظهر می کند این قدر بمانیم تا امام مان بیاید و هرگز نا امید نشید و ما این قدر می مانیم که امام مان ظهر کند
Iran (Islamic Republic of)
پادشاه اموات
۲۱:۲۹ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
سلام و علیکم با دعا کردن فقط گناهان پاک میشوند و اتفاق مهمی مثل ظهور فقط با آگاهی و خود شناسی عمومی شکل میگیرد.
به مظر من منظور از دعا کردن تفکر در اشکال حیات است.
من به شخصه قول میدهم بهترین خود باشم وتا ابد با شیطان درونم میجنگم .
تنها وتنها راه ظهور آگاهی و تفکر و حقیقت در واقیت است .
که منظور تطبیق این دنیا با فضای مجازی است . و سلام و علیکم و رحمته الله و برکات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
منتظر هستیم امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۰۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
یا مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دوستتتتتتتت دارممممم ای امام معصوم بیا ما را نجات ده
Iran (Islamic Republic of)
منیر
۱۰:۳۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
هر روز منتظرم
France
عااطفه
۱۵:۰۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
بسم رب الشهداوالصدیقین

سلام به ناجی عالم آقای مهربانی ها.
خدایا تورو به مهدی فاطمه توروبه حضرت زینب وحضرت رقیه به امام زمانمون کمک کن سلامتی سلامتی والهی عظم البلاوبرح الخفا.اللهم کل ولیک الفرج.
Iran (Islamic Republic of)
شهیدزنده
۱۰:۰۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
ایه 51سوره روم پس توای رسول مااین مردم مرده رانتوانی باسخن حق شنواکنی ودعوت خودرابه گوش این کران که مخصوصا"رومیگردانندبرسانی 52وتومردمی راکه کوردل کافرهستندنتوانی ازضلالت به راه هدایت آری تنهاتوآنان راکه به آیات ماایمان می آورندودرپی ان ایمان تسلیم امرماشوندتوانی سخن خدارابه گوش هوششان برسانی کسیکه خبرظهورامام زمان دربهشت زهراتهران دادگفت خبرشهادت شهدایی مثل شهیدذوالفقاری وحججی وهادی وسلیمانی راداده است من باورکردم
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۰:۲۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
الهی، ظهور آقامون(عج) رو به حق فاطمه زهرا(س) ببینیم و بدون دیدار او از دنیا نریم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۱۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام من یازده ساله هستم و نمیدونم امام زمان در چه زمانی ظهور خواهند کرد فقط سعی میکنم کار های اشتباه انجام ندهم تا وقتی ایشان آمدند من شرمنده نباشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
عزیزمی ...
گلی به جمال تو فدات بشم

ان شاءالله ثابت قدم بمونی
Iran (Islamic Republic of)
نا‌‌
۰۵:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۹
سلام بر امام زمان، امام زمان من خیلی گناه کردم از خداوند و شما می‌خواهم من رو ببخشید، و خیلی دوست دارم ظهور کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر ه
۱۶:۰۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
سلام،همه کسانی که دوست دارندآقا صاحب الزمان ظهور کند خداوند رابه جان حضرت زینب کبری قسم دهیم تا خداوند مهربان ظهور صاحب الزمان را برساند،اقا امام زمان عجل الله فرمودند خدا را به جان عمه ام زینب قسم دهید تا فرج برسد بیاییم برای فرج آقا به درگاه خداوند متعال گریه کنیم دعا کنیم التماس کنیم،تاخداوند روز موعود را هرچه سریعتر برساند،فرج خیلی خیلی خیلی نزدیک است،فرج فرج فرج فرج التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
دلم برایت تنگ شده آقا ظهور کن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۰۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
به قول آقای بهجت (ره) هر چه بلا بیشتر ظهور نزدیک تر
شاید علاوه بر جوان ها پیرها ،سالخورده ها هم ظهور را خواهند دید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۳۷ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
ان شاالله مهدی ما بزودی خواهد آمد و چشمان ما به جمالش منور میشود.
دعا کنیم خدا زودتر ظهورش را محقق کند.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ولعن عدوهم
یا الله
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۱۷:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
اللهم العجل الولیک الفرج امام زمان به خدا قسم خسته شدم از این همه مشکل و درد بیا جهان رو از این همه ظلم خالی کن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
من سه تا بچه قدونیم قد را فدای قدم های مبارکت میکنم اگه بدونم کی میای
امام زمانم من گناه کارم ولی قسمت میدم به این بچه های مظلومم بیا
دلم گرفت بسکه منتظر ماندم بی نتیجه
تو را به هر کسی که برات یه دنیا عزیزه بیا تو را به جان عزیز ترین کس مادرت بیا
خسته شدم از این همه بی ادالتی
کی میشود بشنوم انا المهدی حجه ابن الحسن
چند وقت پیش خواب دیدم به گوشم رسید گفتن امام زمان ظهور کرده ومن همان جا به سجده شکر نشستم حال از خدا میخواهم که خوابم تعبیر شود ودر واقعیت این سجده شکر را به جا اورم
Ireland
ناشناس
۲۱:۵۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
امام زمان لطفا بیا مارو نجات بده از این زندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من از ظهور آقا میترسم نمیدونم چرا
اخه میگن وقتی آقا ظهور کنه همه ی گناهکارا رو میکشه و تعداد خییییلی کمی آدم خوب تو این دنیا هست من اینجور شنیدم
از آقا هم خیلی معضرت میخوام ولی اصلا دلم نمیخواد ایشون ظهور کنن واقعا نمیدونم با خودم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
خادم المهدی
۱۹:۰۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
بالاخره رفته رفته گناهکار ها بیشتر میشن
امام زمان که ظهور می کنه،جلوی گناهکار ها رو می گیره.

پس نباید از این برسیم
باید دعا کنیم و منتظر ظهور مولا باشیم

اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۰۱:۵۵ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
سلام ببین اینطور نیست هرکس با امام (عج) همکاری نکنه و بخواد با باطل علیه امام ( عج) ایستادگی کند وامام (عج) به همه برای توبه و پاک شدن و همکاری راهنمایی می کند حال کسی که بخواد امام (عج) اورا میپذیره نخواد امام (عج) در زمانی که فساد بسازه و با باطل همکاری کند مجبور به نابود کردن او میگیرد پس این ما هستیم که میخواهیم امام (عج ) رو یاری کنیم یا خیر
خداوندا همه انسان هایت را از زیر سایه رحمت حکمت عصمت و مهم ترین هدایت خارج مکن
خداوندا پرور دگارا ظهور آقا امام زمان (عج) را برسان
امین
یا
رب
العالمین
Iran (Islamic Republic of)
سارینا
۱۵:۵۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی جالبه عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
امام زمان زود ظهور می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
خدایا هر چه زوتر ظهور اقام امام زمانم نزدیک کن تا تمام بدی ها وظلم از جهان پاک بشه خدایا ماراهم جزو یارای ایشان قرار بده ..الاهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
خدایا هر چه زوتر ظهور اقام امام زمانم نزدیک کن تا تمام بدی ها وظلم از جهان پاک بشه خدایا ماراهم جزو یارای ایشان قرار بده ..الاهی امین
Iran (Islamic Republic of)
Raziieh
۱۳:۵۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
خدایا هر چه زودتر ظهور آقامونو نزدیک کن اقاجان منتظرتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
یه ارزویی که از بچگی همراهمه اینه که عمرم کفاف دیدین شونو بده
Iran (Islamic Republic of)
سید محسن عابدین پور
۰۸:۲۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
خدایا من بنده سر تا پا گناهم منو ببخش، خدایا ظهور مولامون حضرت مهدی رو نزدیکتر فرما، آمین یا رب العالمین.
۱۲
آخرین اخبار