افزایش تولید مرغ از چهار میلیون به ۵ میلیون قطعه

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تولید مرغ از چهار میلیون به پنج میلیون قطعه رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مرتضی رضایی معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه افتتاح متمرکز پروژه‌های کشاورزی در علی آباد کتول استان گلستان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی انجام شد، گفت: در حال حاضر میزان تولید گوشت بیش از نیاز کشور است.

وی ادامه داد: افزایش اخیر قیمت گوشت مرغ به دلیل تبعیت از برخی عوامل بازار بوده و وظیفه ما تولید گوشت بر اساس نیاز کشور است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: به منظور ایجاد تعادل در بخش تولیدات دامی و لبنیات کشور، ۳۴۰ پروژه در هفته دولت به بهره برداری رسید و بر این اساس نیاز کشور تامین شده است.

اسدالله قره خانی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: استان گلستان با تولید بخش قابل توجهی از غله کشور از استان‌های مطرح کشور است و باید اداره غله مستقل داشته باشد.

قره خانی افزود: گلستان با کسب رتبه دوم تولید گندم کشور، این حق را دارد تا به صورت مستقل سیاستگذاری‌های این بخش را با توجه به شرایط استان و فعالان این عرصه انجام دهد.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه روز پنجشنبه با سفر به گلستان و حضور در شهرستان‌های مختلف آن از جمله کردکوی، گرگان، علی آباد، گنبدکاووس و مینودشت ضمن بازدید از پروژه‌های کشاورزی استان، برخی از طرح‌های این بخش را افتتاح کرد.

انتهای پیام/ح/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.