بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

جودوکار ایران در رده پنجم آسیا قرار گرفت

جواد محجوب ملی پوش جودو کشورمان با شکست برابر نماینده ازبکستان در رده پنجم بازی های آسیایی ایستاد.

//جودوبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جودو در بازی‌های آسیایی از صبح روز (چهارشنبه) آغاز شد و جودوکاران روی تاتامی رفتند.

جواد محجوب نماینده وزن مثبت 100 کیلوگرم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی و در مبارزه نخست خود به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با شکست این ورزشکار راهی مرحله نیمه نهایی شد.

او در مرحله نیمه نهایی  برابر نماینده مغولستان به روی تاتامی رفت و نتیجه را 10 بر صفر واگذار کردد و از راهیابی به مرحله فینال بازماند.

محجوب برای کسب مدال برنز برابر نماینده ازبکستان روی تاتامی رفت و با شکست برابر این حریف مدال برنز آسیا را از دست داد و در رده پنجم قرار گرفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

پیش از این و در دیدار روزهای گذشته سعید ملایی ملی پوش جودو کشورمان با شکست برابر حریفی از قزاقستان در جایگاه نایب قهرمانی آسیا ایستاد و موفق به کسب مدال نقره شد.این در حالی است که ملایی تا پایان بازی از حریف خود پیش بود اما داوران با دادن اخطار سوم باعث شدند که حریف او  به مدال طلا برسد.

محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن منهای 73 کیلوگرم کشورمان با پیروزی برابر نماینده کره شمالی موفق به کسب مدال برنز بازی های آسیایی شد.

مبینا عزیزی نماینده وزن منهای 57 کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست خود به مصاف حریفی از کشور چین رفت و نتیجه را مقابل این حریف واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

دنیا آقایی در وزن منهای 70 کیلوگرم کشورمان در مبارزه نخست خود برابر نماینده چین روی تاتامی رفت و با شکست برابر حریف خود از دور مسابقات کنار رفت.

علیرضا خجسته برابر حریفی از کره شمالی شکست خورد و در همان مبارزه اول از دور رقابت ها کنار رفت.


بیشتر بخوانید: حذف جودوکار ایران از دور رقابت‌ها


انتهای پیام/

شکست محجوب برابر نماینده ازبکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار