صنعت گردشگری در مشهد، ایده آل و ارزان قیمت

رییس اتحادیه هتلداران مشهد، صنعت گردشگری در مشهد را در دنیا ایده آل و ارزان قیمت معرفی کرد.

صنعت گردشگری در مشهد، ایده آل و ارزان قیمتمحمد قانعی رییس اتحادیه هتلداران مشهد،در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: به دلیل شرایط مناسب گردشگری در مشهد ما استقبال مسافرانی از کشور‌های عراق، کویت، بحرین و... را داریم که این استقبال برای گسترش صنعت گردشگری در مشهد ضروری است.
وی افزود: درحال حاضر به دلیل کاهش ارزش پول ایران، سبب شده تا مسافران و گردشگران از کشور‌های مختلف به این کشور آمده و از ظرفیت‌های گردشگری ما استفاده کنند که این موضوع به رونق توریسم در ایران کمک کرده است.

رییس اتحادیه هتلداران مشهد، با بیان اینکه در نیمه دوم سال ۹۶ و اوایل سال ۹۷ با کاهش مسافر در هتل‌ها مواجه بودیم، گفت: هتلداران ما با ضرر‌هایی مواجه شدند که خوشبختانه در ۲ ماه اخیر رونق مجددا به هتل‌ها بازگشت و باعث جبران برخی ضرر‌ها شد.

قانعی با اشاره به اینکه اگر هتل‌ها غیر فعال شوند، اشتغال زیادی را از دست می‌دهیم، افزود: این رونق، افزایش مسافران و استقبال آن‌ها از هتل‌ها به ایجاد فرصت‌های شغلی و اقتصادی خوبی برای مشهد منجر می‌شود.
 
وی همچنین در خصوص ساخت هتل‌های بلند مرتبه در این شهر، گفت: مجوز تعیین ارتفاع و چگونگی ساخت هتل‌ها با متولیان آن یعنی شهرداری و میراث فرهنگی است، هتل‌ها پس از بهره برداری زیر نظر مجموعه ما قرار می‌گیرند.

انتهای پیام// ف. ح
 

 رونق هتلداری در مشهد

برچسب ها: گردشگران ، هتلداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.