امام جمعه موقت شهر یاسوج؛

برگزاری مطلوب جشن های عید غدیر در استان

جشن های عید غدیر در کهگیلویه و بویراحمد به شیوه ای مطلوب برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  امام جمعه موقت شهر یاسوج در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با تبریک 18 ذی‌الحجه عید غدیرخم این عید را از مهمترین و بزرگترین اعیاد اسلامی خواند و گفت: اگر انسانها می خواهند در این دنیا ودنیای آخرت سعادت داشته باشند باید مهر پیامبر اکرم (ص)و امام علی (ع)را در دل خویش نگه دارد و همیشه پیرو راه این امامان باشند.
حجت الاسلام موسوی اعظم افزود: پیامبر(ص) علاوه بر واقعه غدیر در مراحل مختلف نیز در مورد فضائل حضرت علی(ع) و موضوع جانشینی ایشان پس از خود مطالبی را بیان کردند.
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه نبایدحق را نادیده بگیریم و از آن غفلت کنیم گفت: کسانی که مومنان را در این دنیا سرزنش می کنند وبدکاران را خوب جلوه می دهند در آخرت باید جوابگو باشند .
حجت الا سلام موسوی اعظم با تاکید براینکه غیبت کردن جز بزرگترین گناه ها محسوب می شود افزود:نباید همدیگر را قضاوت ناعادلانه کنیم چرا که گناه بزرگی را متحمل شده ایم .
خطیب جمعه موقت یاسوج بیان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش برای بازسازی عتبات عالیات کمک کنند، کاستی‌هایی در این خصوص در استان وجود دارد که جبران شود، چرا که این امر ذخیره‌ای برای آخرت است.
وی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر هر چه بیشتر در استان ترویج یابد.
امام جمعه موقت یاسوج در ادامه خطبه های خود به ولادت امام موسی کاظم (ع)اشاره کرد و افزود:اما موسی کاظم(ع) به صورت پیوسته کار ترویج دین را در برنامه های خود داشت وحتی زمانیکه توسط دشمنان به زندان افتادند دست از ترویج دین برنداشتند.
حجت السلام موسوی اعظم گفت:بعضی از دانشگاه ها مدرک گرفتن را پولی کردن و همین موجب شده تا انحرافات زیادی از جمله بی حجابی در دانشگاهها زیاد شود که باید مانع این آسیب شد.

انتهای پیام/غ

ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان

برچسب ها: نماز جمعه ، غدیر خم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.