راه اندازی کمپین طرح نذر آب برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان

مدیرکل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت:کمپین نذر آب برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان در کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج ،جمعیت هلال احمرکشور اعلام کرد: با توجه به مشکلات مردم وفادار و مرزدار سیستان و بلوچستان ناشی از خشکسالی های پی در پی راه اندازی کمپین "نذر آب" با همکاری مردم ایران در اولویت این نهاد است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد هم با صدور اطلاعیه‌ای از تشکیل کمپین نذر آب برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان خبر داد.

امان الله جهانبین گفت: با توجه به وقوع بحران خشک‌سالی در استان‌های جنوبی و شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان کمک‌های نقدی و غیر نقدی از جمله تانکر و بطری آب مردم کهگیلویه وبویراحمد جمع آوری می‌شود.

وی از مردم خواست کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان و یا به شماره حساب‌66666 نزد بانک ملت، صادرات، رفاه، سپه، کشاورزی، مهر ایران،دی،پارسیان و پست بانک واریز کنند.

آقای جهانبین با اشاره به اینکه کمک‌های غیر نقدی مورد نیاز هم شامل تانکر آب و بطری آب است ادامه داد:صندوق جمع آوری کمک های مردمی در جایگاههای نماز جمعه و جماعت استان و دستگاههای خودپرداز(کارت خوان) برای دریافت کمک های نقدی مردم دلسوز کهگیلویه وبویراحمد پیش بینی شده است.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی زیاد (11.5 درصد گستره کشور) و موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی از جمله استان هایی است که احتمال وقوع چندین مخاطره طبیعی به طور هم زمان در آن وجود دارد،در شمال این استان تندبادها و گرد و غبار شدید و خشکسالی، در مرکز سیل و زلزله و در جنوب نیز احتمال وقوع سونامی، دمای زیاد هوا تا بیش از 50 درجه،ریزش باران های فصلی و جاری شدن سیل های مقطعی وجود دارد.

انتهای پیام/د

راه اندازی کمپین طرح نذر آب برای کمک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.