ناهمخوانی آمار و ارقام مسئولان با واقعیت‌های زندگی مردم

امام جمعه موقت اهواز گفت: آماری که مسئولان  دردولت‌های مختلف و دولت فعلی ارائه می‌شود با واقعیت‌های زندگی مردم یکسان نیست، اما رهبری در این زمینه گفتند که هنرمندانه نتایج کار‌ها بیان شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  آیت الله ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: بنا به فرموده رهبری در درون کشور خلاهای اقتصادی داریم و دشمن نیز بر روی همین خلاهای اقتصادی دست گذاشته بنابراین باید این خلاها را پر کرد. دشمن در حال جنگ است بنابراین نباید رئیس جمهور، وزرا و حتی مسئولان استانی فقط به ساعات اداری اکتفا کنند.

وی افزود: در قانون اساسی اقتصاد دولتی، تعاونی و خصوصی است و در بسیاری از مواقع مشاهده می‌کنیم که فرد قدرت دارد به صورت تعاونی کار می‌کند که این موضوع در زمینه مسکن و مصرف دیده می‌شود اما باید به تعاونی‌های تولیدی نیز بپردازیم.

حسن زاده عنوان کرد: حضرت رهبری فرمودند که معیار ارزیابی مسئولان شاخص های حکومت علوی است موفقیت دولت را با آن‌ها می‌سنجیم.

امام جمعه موقت اهواز گفت: مطابق فرموده رهبری وقتی تخلفی صورت گرفت فرقی بین وزیر و شهروند عادی برای رسیدگی نباشد و ایشان در این دیدار به رئیس دولت و مسئولان بابت اداره کشور با تمام مشکلات خدا قوت گفتند و ما نیز به این موضوع معتقد هستیم.

 وی افزود: مسئله عید غدیر که به عنوان عید بزرگ خدا نامیده می‌شود حکمتی دارد زیرا در چنین روزی دین کامل شد و به همه یادآور می‌کنم که بعد از داشتن ولایت امیرالمومنین و اولاد کریم ایشان نعمتی نیست که خداوند متعال به کسی که این ولایت را قبول دارد، ارزانی نکره باشد.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: در این روز نه تنها دین اسلام کامل شد بلکه همه ادیان الهی دنشان با غدیر خم کامل شد زیرا حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده الهی هستند و وقتی دین حضرت محمد (ص) با ولایت امام علی (ع) کامل شد دین همه ادیان الهی نیز کامل شدند.

انتهای پیام/م

تناقض میان آمار مسئولان با واقعیت های زندگی مردم

برچسب ها: نماز جمعه ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار