انتقاد ترامپ از نظر منفی مردم علیه خودش

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر از یک نظرسنجی که نتایج منفی علیه او منتشر کرده بود، انتقاد کرد.

انتقاد ترامپ از یک نظرسنجی که در آن بیشتر مردم خواستار استیضاح او بودند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (جمعه) از نظرسنجی «ای‌بی‌سی نیوز/واشنگتن پست» که در آن بیشتر مردم خواستار استیضاح او شده بودند، به شدت انتقاد کرد.

ترامپ در حساب توییتر خود درستی این نظرسنجی را در پیش‌بینی نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا هم زیر سؤال برد و نوشت: نظرسنجی ای‌بی‌سی نیوز/واشنگتن پست تاکنون نادرست‌ترین نظرسنجی آمریکا در دو هفته پس از انتخابات آمریکا محسوب می‌شده است. من آن را یک نظرسنجی سرکوب‌کننده نامگذاری می‌کنم.

دونالد ترامپ این اظهارات را تنها چند دقیقه پس از آن مطرح کرد که به تمجید از یک نظرسنجی دیگر پرداخته بود. وی در این خصوص گفت: نتایج نظرسنجی راسموسن نشان می دهد که محبوبیت من حتی با وجود انتشار مداوم اخبار جعلی 48 درصد است. این رقم بالاتر از محبوبیت من در روز انتخابات و بالاتر از محبوبیت باراک اوباماست. راسموسن یکی از درست‌ترین نظرسنجی‌ها در روز انتخابات ریاست جمهوری 2016 بود!

دونالد ترامپ تاکنون بارها از نظرسنجی‌ها و حتی رسانه‌هایی که اخبار منفی علیه او منتشر کرده اند، انتقاد کرده است. وی پیش از این در ماه ژوئیه 2017 میلادی هم از نظرسنجی «ای‌بی‌سی نیوز/ واشنگتن پست» انتقاد کرد و در حساب توییتر خود آن را نادرست‌ترین نظرسنجی دوره انتخابات آمریکا معرفی کرد.

ترامپ همچنین بارها بدون اشاره به یک نظرسنجی معتبر محبوبیت خود را بالاتر از باراک اوباما اعلام کرده است. وی پیشتر در حساب توییتر خود نوشته بود: «سطح محبوبیت من خیلی بالاست. از نظر اقتصادی، نظامی و خیلی موارد دیگر. محبوبیت من از باراک اوباما هم بالاتر است.»

این درحالیست که در همه نظرسنجی های مورد قبول، محبوبیت دونالد ترامپ از نخستین روزی که وارد کاخ سفید شده است از همه رؤسای جمهور پیشین آمریکا بخصوص باراک اوباما کمتر بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار