نظرسنجی: ترامپ در ۲۰۱۷ فقط در ۱۲ ایالت آمریکا محبوبیت ۵۰ درصدی داشت!+ نقشه

بر اساس یک نظرسنجی، رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۷ فقط در ۱۲ ایالت از ۵۰ ایالت این کشور محبوبیت بالای ۵۰ درصد داشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سی ان ان، بر اساس تازه ترین نظرسنجی گالوپ درباره یک سال نخست ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا باید اقدامات زیادی را برای متحد کردن مردم این کشور انجام دهد.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که محبوبیت او در کل سال 2017 میلادی فقط در 12 ایالت آمریکا بالای 50 درصد بوده است. این درحالی است که باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در نخستین سال ورودش به کاخ سفید در 41 ایالت آمریکا محبوبیتی بالای 50 درصد داشت.

علت پایین بودن میزان محبوبیت ترامپ در بیشتر ایالت های آمریکا این است که در کل سال 2017 میلادی سطح محبوبیت او هرگز به بالای 50 درصد نرسید. بالاترین سطح محبوبیت ترامپ در کل آمریکا در سال گذشته میلادی 45 درصد گزارش شد. بالاترین سطح محبوبیت ترامپ بر اساس نظرسنجی گالوپ هم در ماه مه سال 2017 بود و 41 درصد اعلام شد.

نظرسنجی: ترامپ در سال ۲۰۱۷ در بیشتر ایالت‌های آمریکا محبوبیت زیر ۵۰ درصد داشت+ نقشه

راهنمای نقشه:

محبوبیت 50 درصد یا بیشتر= سبز پررنگ
محبوبیت 40 تا 49 درصد= سبز 
 محبوبیت زیر 40 درصد= سبز کم رنگ

بر اساس نظرسنجی گالوپ، پایین ترین سطح محبوبیت ترامپ هم 38 درصد گزارش شده است که این کمترین سطح محبوبیت یک رئیس جمهور آمریکا در سال نخست ریاست جمهوری اش است. در پایان سال 2009، سطح محبوبیت باراک اوباما 57 درصد بود.

یکی از علل دیگر پایین بودن محبوبیت وی در بیشتر ایالت های آمریکا این است که او فقط در برخی از ایالت ها مثل ویرجینیای غربی، داکوتای شمالی و وایومینگ محبوبیت بالاتری دارد؛ اما این ایالت‌ها جمعیت زیادی ندارند.


انتهای پیام/

محبوبیت 50 درصدی ترامپ در 12 ایالت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار