گشایش نمایشگاه عکس" قند تلخ " درنیشابور

نمایشگاه عکس " قند تلخ " آثارهنرمند جوان نیشابوری محمود کمالی در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت .

گشایش نمایشگاه عکسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسعود سلیمانی سپهر مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت:در نمایشگاه عکس " قند تلخ " آثار هنرمند جوان نیشابوری محمود کمالی از هنرمندان انجمن سینمای جوان نیشابور تعداد ۳۶ قطعه عکس در ابعاد ۴۰*۳۰ بصورت رنگی وسیاه وسفید با موضوع «بیماران دیابتی» در معرض دیدعموم قرار گرفته است .


وی افزود: این مجموعه از دیدگاه هنر عکاسی می‌تواند قابلیت و مرز‌های نامحدود هنر عکاسی برای ورود به هر عرصه از زندگی انسان معاصر را بیان و از دیدگاه کارکرد، نقش و اهمیت هنر عکاسی در مستند سازی آسیب‌های اجتماعی و تاثیر در تغییر رفتار جامعه به سوی جامعه بهتر و سالم‌تر را خاطر نشان کند.

سلیمانی سپهر ادامه داد: هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن توانمندی‌ها و هنر محمود کمالی این هنرمند عکاس است تا هم کاراین هنرمندان در بوته نقد و بررسی قرار گیرد وباعث شکوفایی استعداد ایشان شده و دیگر جوانان علاقمند نیز به این هنر روی آورند .
 
گفتنی است نمایشگاه عکس " قند تلخ "  از ۱۰ الی ۱۵ شهریور ۹۷ هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۱ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا می‌باشد .
 
انتهای پیام // س. ح

 

 

نمایشگاه قند تلخ در نگار خنه کما ل الملک نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.