دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت با ۳۰ فقره سرقت در نیشابور

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در نیشابور خبر داد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت با ۳۰ فقره سرقت در نیشابوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده خیابان امام خمینی (ره) شهر نیشابور موضوع دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و بررسی زمان و مکان وقوع سرقت‌ها به ۲ سارق سابقه دار مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را در ۲ عملیات ضربتی دستگیر کردند.
 
قربان زاده در ادامه با اشاره به اینکه ۲ متهم جوان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۳۰ فقره سرقت موتورسیکلت از پارک‌های سطح شهر نیشابور اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی به شهروندان گفت: از رها کردن موتورسیکلت خود بدون قفل حتی برای لحظه‌ای کوتاه خودداری و با رعایت توصیه‌های ایمنی پلیس و توجه به نکات مراقبتی، از وقوع چنین سرقت‌هایی پیشگیری کنند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

سارقان حرفه ای موتور سیکلت در دام پلیس افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار