دستگیری یک توزیع کننده موادمخدر در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور گفت:یک توزیع کننده موادمخدر با ۱۱ کیلو و ۸۲۰ گرم مواد افیونی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری یک توزیع کننده موادمخدر در نیشابوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو با خودرو سمند در امر تهیه و توزیع موادمخدر در بخش زبرخان شهرستان نیشابور موضوع دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۱۵ شهر خرو و پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ شهر خرو با همراهی پلیس مبارزه با موادمخدر پس از تحقیقات میدانی خودرو سمند این فرد را در محور‌های مواصلاتی زبرخان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و استفاده از علایم هشدار دهنده این خودرو را متوقف کردند.

دهقان پور تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۹ کیلو و ۸۲۰ گرم تریاک و مقدار ۲ کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس برابر قانون با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و دستگیری قاچاقچیان موادمخدر می‌باشد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

سوداگر مرگ در دام پلیس افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار