خرید تضمینی بیش از 635 هزار تن گندم از کشاورزان استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از خرید تضمینی بیش از 635 هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مظفر رحیمی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به تدوام خرید تضمینی گندم در مناطق سردسیر کرمانشاه، گفت: تاکنون حدود 635 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان کرمانشاه خریداری شده و پیش‌بینی خرید 650 هزار تن گندم برای سال زراعی جاری محقق خواهد شد.

وی تعداد مراکز کنونی خرید گندم در استان را حدود 12 مرکز اعلام کرد و افزود: خرید تضمینی گندم تا حدود یک ماه آینده ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز اگر کشاورزان گندمی برای فروش داشته باشند، باز هم خریداری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه 52 درصد پول گندمکاران کرمانشاه پرداخت شده، یادآور شد: این رقم معادل بیش از 437 میلیارد تومان است.

رحیمی اشاره‌ای هم به خرید دانه آفتابگردان از کشاورزان داشت که تاکنون 40 تن خریداری شده و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما برای خرید آفتابگردان 900 تن است و خرید آن همچنان ادامه خواهد داشت.

وی از پرداخت 50 درصد پول آفتابگردان خریداری شده به کشاورزان خبرداد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از رشد دو برابری خرید کلزا در استان هم یاد و رقم آن را 20 هزار تن اعلام کرد و گفت: تمام پول کلزا به کشاورزان پرداخت شده و بدهی در این بخش نداریم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تدوام خرید تضمینی گندم در مناطق سردسیر کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، گندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار