برپایی جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان

مدیرکل ارشاد استان همدان گفت: جشنواره مطبوعات غرب کشور در این استان برگزارمی شود.

برپایی جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی رضا درویش نژاد، مدیرکل ارشاد استان همدان بیان کرد: در این راستا برنامه‌هایی را با مشارکت مردم از جمله بازارچه هنر، جمعه بازار کتاب و پاتوق‌های کتاب در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه کشورهای اسلامی با محوریت همدان برگزار می شود، افزود: جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان با 3 استان، جشنواره عکس و فیلم منطقه‌ای آگر و جشنواره تئاتر استانی نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در شهریورماه جاری برگزار می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: در این جشنواره که با حضور 10 استان در شهرستان ملایر برگزار می‌شود 356 اثر از جمله 258 فیلم داستانی، 102 مستند و یک هزار و 7 قطعه عکس ارسال شده است.

درویش‌نژاد افزود: در تفاهمی با شهرداری همدان برخی گذرگاه‌ها و مسیرهای همدان از جمله پیاده ‌راه بوعلی به محلی برای اجرای نمایش‌های خیابانی، گالری عکس و اجرای موسیقی زنده تبدیل می‌شوند.

وی به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب همدان در آبان‌ماه اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش تصدی‌گری اداره کل فرهنگ و ارشاد، امور فرهنگی از جمله مجوز برگزاری کنسرت و یا نشر کتاب به شهرستان‌ها واگذار شده است.

انتهای پیام/ب

جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان برگزار می شود

برچسب ها: جشنواره ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار