گیلان میزبان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ اسفندیار ضیایی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان گیلان برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند تجربه‌های قصه‌گویی خود را در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد برگزار می‌شود افزود: علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را از ۲۰ مرداد تا ۲۵ شهریور ماه به دبیرخانه این جشنواره در کانون پرورش فکری گیلان ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به اینکه محور موضوعی این جشنواره درباره قصه زندگی مردم ایران و جهان، غم‌ها و شادی‌های و تمرین مهارت‌های زندگی است گفت: این جشنواره در ۳ بخش تخصصی، علمی و عمومی برگزار می‌شود.

اسفندیار ضیایی با بیان اینکه قصه و قصه‌گویی می‌تواند داشته‌های ارزشمند فرهنگی را به نسل جوان آینده منتقل کند افزود: در تلاشیم تا با بهره‌گیری از توانمندی و ظرفیت‌های همه دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ و هنر این جشنواره را به نحو شایسته در استان برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۵ مهرماه نتایج چکیده مقالات اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان تا ۵ آبان ماه فرصت دارند اصل مقالات خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند تصریح کرد: آثار برگزیده این جشنواره از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری منتشر خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.