فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبرداد؛

رزمایش حضرت محمد(ص) با شرکت ۴۰گردان بیت المقدس در ۲۴شهریور

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی حضرت محمد(ص)باشرکت ۴۰گردان بیت المقدس در ۲۴شهریور خبرداد.

رزمایش حضرت محمد(ص) با شرکت ۴۰گردان بیت المقدس در ۲۴شهریوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در جمع اصحاب رسانه افزود: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی یکی ازراههای حل مشکلات در جامعه است.

وی بیان کرد: تمام مشکلات جامعه به خارج از کشور برنمی گردد بلکه بخشی داخلی است و باید مشکل تولید را حل کنیم و به سمت اقتصاد مقاومتی برویم.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط و وضعیتی که داریم، جامعه امروز ما به کمک نیاز دارد و ما از سال 79 سازمان بسیج سازندگی را در سپاه تشکیل داده‌ایم و محور اصلی این مجموعه رسیدگی به بخش محروم جامعه است و سعی کرده‌ایم تلاش‌ها و حرکت‌های خوبی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، اقتصاد مقاومتی، معیشتی، کشاورزی، بهداشت، مرمت و بهسازی منازل محرومان با تمرکز بر حاشیه شهرها و روستاهای دورافتاده فعالیت می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما به نوعی از یک طرف به دستگاه‌های متولی امر کمک می‌کنیم و از طرفی به مردم محروم کمک‌رسانی داریم و در کنار آنها هستیم.

وی بیان کرد: از 9تا 29 شهریور ماه 350 گروه جهادی در قالب قرارگاه خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در استان کرمان خدمت‌رسانی می‌کنند و این در حالی‌ست که 7 هزار و 14 گروه جهادی در سطح کشور فعال شده‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درادامه این نشست گفت: 24 شهریور ماه جاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در کرمان برگزار می‌شود و 40 گردان بیت‌المقدس در این رزمایش شرکت می‌کنند.
وی افزود: بیش از 100 گردان بیت‌المقدس در استان کرمان داریم که حوزه‌محوری هستند و تحت امر حوزه‌های مقاومت بسیج قرار دارند و 40 گردان نوع اول را تعیین‌تکلیف کرده‌ایم که در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در محل اردوگاه‌های قدس سراسر استان کرمان حضور دارند.

ابوحمزه تصریح کرد: فراخوان گردان‌های بیت‌المقدس به شکل شهرستانی صورت می‌گیرد و استقرار در منطقه تجمع، ستون‌کشی با رعایت پدافند غیرعامل، انسجام و تقویت روحیه و تغییر رویکرد دشمنان نظام در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس 700 هزار نفر بسیجی در سراسر کشور و 30 هزار نیروی بسیج در کرمان فراخوانی می‌شوند و این حرکت‌ها در سایر استان‌ها هم اجرا می‌شود.

وی افزود: نشان دادن اقتدار نظام و به رخ کشیدن آن برای دشمنان و ایجاد امیدآفرینی در بین مردم از اهداف برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 است.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار