منطقه آزاد می‌تواند، استان بوشهر را در مسیر توسعه روز افزون قرار دهد

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری بوشهر در مجلس گفت: تصویب منطقه آزاد تجاری، صنعتی بوشهر زمینه توسعه و شکوفایی ظرفیت‌های استان فراهم می‌کند.

تصویب منطقه آزاد تجاری بوشهر زمینه شکوفایی استان بوشهر را فراهم می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوندصبح امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با قدردانی از نمایندگان مجلس و هیئت دولت در تصویب منطقه آزاد بوشهر اظهار داشت: ایجاد منطقه تجاری، صنعتی بوشهر، یکی از مطالبات تاریخی مردم استان در چند دهه اخیر بوده که در دولت‌های گذشته مغفول مانده بود، ولی در دولت تدبیر و امید طرح منطقه آزاد بوشهر که در مردادماه ۱۳۹۳ در استانداری بوشهر تهیه و بررسی‌های کارشناسی آن در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به سرانجام رسید.

وی تصویب منطقه آزاد تجاری بوشهر را فراهم کردن توسعه و پیشرفت استان بوشهر دانست و بیان کرد: هرچند بررسی وتصویب لایحه منطقه آزاد بوشهر در مجلس شورای اسلامی طولانی شد، اما تصویب منطقه آزاد تجاری، صنعتی بوشهر گامی بلند در توسعه و شکوفایی ظرفیت‌های استان و کشور است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های استان برای تحقق تصویب بندر آزاد بوشهر استفاده شد افزود: اکنون بسیار خرسندم که با نظر مثبت مجلس شورای اسلامی، شاهد تحقق یکی از وعده‌های مهم رئیس جمهور در تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی بوشهر هستم.

گراوند با قدردانی از مجموعه دولت در استان و مردم منطقه گفت: از توجه دولت دوازدهم، به ویژه رئیس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و به ویژه نمایندگان مردم استان در خانه ملت، استانداران سابق، نمایندگان ادوار گذشته و سایر دست اندرکاران، صاحب نظران، اصحاب رسانه، نهاد‌های مدنی و اجتماعی و فعالان اقتصادی که در تحقق بندر آزاد بوشهر ایفای نقش کرده‌اند قدردانی می‌شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم منطقه آزاد بوشهر بتواند با اتکا به ظرفیت‌های قانونی، و توانمندی‌های فراوان و کم نظیر، استان بوشهر را در مسیر آبادانی و توسعه روز افزون قرار دهد.

انتهای پیام/ م

تصویب منطقه آزاد تجاری بوشهر زمینه توسعه و پیشرفت استان بوشهر فراهم می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.