مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: امسال نذورات قربانی نقدی و غیر نقدی در استان ۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  ابوالقاسم رستگار مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: امسال نذورات قربانی نقدی وغیر نقدی به ۶۶ میلیارد و ۵۰۰ رسیده است ، که از این مبلغ ۲۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از طریق دفاتر کمیته امداد و ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از مراکز نیکوکاری و ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به کمک‌های مستقیم در خراسان شمالی جمع آوری شده است.

وی افزود: سال گذشته نذورات قربانی نقدی و غیر نقدی ۵۰ میلیارد تومان در استان جمع آوری شد.

رستگار با بیان این که امسال ۶۰۰ هزار خانوار مددجو از نذر قربانی در استان برخوردار شدند، گفت: نذورات قربانی در بسته‌های دو تا سه کیلوگرمی گوشت میان خانوار‌های تحت حمایت و نیازمند توزیع‌شده و در این زمینه اولویت با سالمندان ، زنان سرپرست خانوار و کودکان یتیم است.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اظهار کرد: ۴۵ درصد از نذورات قربانی امسال مربوط به پنج استان می‌شود که استان‌های گلستان ، فارس و کردستان به ترتیب با سهم ۱۳، ۱۰، ۹ درصد و استان‌های آذربایجان غربی و خراسان شمالی نیز با سهم شش درصد از نذورات قربانی جمع‌آوری‌شده بیشترین رقم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ ب 

برخوردار ۶۰۰ هزارخانوار مددجو از نذر قربانی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.