بیشترین طرح‌های هفته دولت استان مرکزی در حوزه برق و شهرداری

شرکت توزیع برق و شهرداری‌ها بیشترین آمار افتتاح طرح و کلنگ زنی هفته دولت را در بین دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی به خود اختصاص داد.

بیشترین طرح‌های هفته دولت استان مرکزی در حوزه برق و شهرداری به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با اشاره بهرهبرداری از ۶۰۹ طرح  عمرانی و اقتصادی به ارزش ۸۱۹ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در سطح این استان گفت: شرکت توزیع برق با ۱۱۸ پروژه عمرانی بیشترین آمار افتتاحی و کلنگ زنی را در بین دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی به خود اختصاص داد.

زندیه وکیلی افزود: بعد از آن شهرداری‌های استان با ۸۱ پروژه عمرانی افتتاحی و کلنگ زنی جایگاه خوبی را کسب کرده اند و اقدامات آنان تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک داشته و موجب خدمت رسانی بهتر به شهروندان عزیز بوده اند.

وی اضافه کرد: همچنین سازمان جهاد کشاورزی با ۵۹ پروژه عمرانی، منابع طبیعی و آبخیزداری با ۵۰ پروژه عمرانی، بنیاد مسکن با ۳۱، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ۲۸ پروژه و شرکت آب و فاضلاب شهری با ۲۴ پروژه بیشترین آمار پروژه‌های عمرانی افتتاحی و کلنگ زنی استان مرکزی را به خود اختصاص دادند.

کلنگ زنی صد پروژه عمرانی و اقتصادی استان مرکزی در هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ادامه داد: علاوه بر بهره برداری ۶۰۹ طرح در هفته دولت، عملیات اجرایی صد پروژه عمرانی و اقتصادی هم به ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان در سطح استان آغاز شد که در مجموع افتتاح وکلنگ زنی طرح‌های هفته دولت، بالغ بر ۴ هزار فرصت شغلی بصورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرد.

مهدی زندیه وکیلی تصریح کرد: افتتاح ۱۳۵ طرح عمرانی در سطح روستا‌های استان مرکزی و کلنگ زنی ۱۳ طرح دیگر که توسط دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان مرکزی صورت گرفته است؛ نشان دهنده توجه دولت به موضوع عمران و آبادی روستا‌ها است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.