در شرایط فعلی زیرساخت های لازم برای پاوه ایجاد نشده است

دادستان عمومی و انقلاب پاوه گفت : در شرایط فعلی زیرساخت های لازم از جمله راه، آب و گاز ناحیه کارگاهی پاوه ایجاد نشده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، الماسی دادستان عمومی و انقلاب پاوه گفت : زیرساخت های لازم باید در ناحیه کارگاهی این شهر ایجاد شود تا بتوان صنوف آلاینده را به آنجا منتقل کرد.

وی گفت : در شرایط فعلی زیرساخت های لازم از جمله راه، آب و گاز ناحیه کارگاهی پاوه ایجاد نشده بنابراین نمی توان صنوف مرتبط را به این مکان منتقل کرد.

وی اظهار داشت: صنوف برای ارائه خدمات به مردم باید در ناحیه کارگاهی استقرار یابند ولی زمانی که به دلیل نبود وجود زیرساخت قادر به ارائه خدمات نباشند انتقال آنها ضرورتی ندارد.

وی تأکید کرد : شهرداری و دیگر دستگاههای مرتبط هرچه سریعتر باید نسبت به ایجاد زیرساخت های ناحیه کارگاهی اقدام کنند و همزمان به صاحبان صنوف آلاینده مستقر در سطح شهر برای ساخت واحد خود در ناحیه کارگاهی زمان تعین شود.

دادستان عمومی و انقلاب پاوه افزود: برای رفع مشکلات حقوقی این مکان شاکیان دادخواست الزام اجرای تعهد مجری کار را به دادگستری ارجاع دهند.

معاون فرماندار پاوه نیز با اشاره به طولانی شدن 15 سال از احداث ناحیه کارگاهی پاوه گفت: مهمترین علت این تأخیر جانمایی غلط و نادرست مکان ناحیه کارگاهی بوده است.

سید نجیب میرانی افزود : ناحیه کارگاهی از الزام های هر شهری است که باید در جانمایی آن افق حداقل 20 سال آینده را در نظر گرفت.

وی تصریح کرد: ادارات خدمات رسان در انجام و ایجاد زیرساخت های این ناحیه هر چه سریعتر اقدام کنند تا با مشارکت مالکان زمین و شهرداری و شرکت مجری طرح این ناحیه کارگاهی فعال شود.

 

 

انتهای پیام/د

ناحیه کارگاهی از الزام های هر شهری است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.